Flame@springwork

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 14:45

Hey!! Leuke foto's! Flame is en blijft stoer! Haha!

Hm, sinds wanneer moet je (verplicht) peesbeschermers om? Heeft Hof ook nooit....

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 14:54

Cloverdale schreef:
ik heb wel peesjes hoor Haha!
haar wondje moet alleen nog even genezen Haha!

Uhm Verward
Lekker verstandig om dan te gaan springen Scheve mond als mijn pony een wondje heeft op zijn been ga ik er echt niet mee springen! Scheve mond Anders kun je toch ook gewoon bandages omdoen! Verward

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 14:58

Als je een mok wondje of zoiets hebt kun je gewoon gaan springen, alleen geen peesjes om. Met een grote wond lijkt me ook niet dat je gaat springen. Maar het gaat hier om een wondJE!!
En als er een korstje op zit, schuurt het eraf.

Margon: je hebt echt altijd wat aan te merken op die 2 he?? Lips are sealed

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 15:00

Margon schreef:
Waar is je cap?? Scheve mond
Waar zijn je peeskappen Scheve mond
En tsja.. voor de rest ben ik het met Miss_Petit eens! Scheve mond

Jouw mening over deze combi heb je al flink duidelijk gemaakt in het vorige topic van Flame.

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-04 15:05

Margon schreef:
Uhm Verward
Lekker verstandig om dan te gaan springen Scheve mond als mijn pony een wondje heeft op zijn been ga ik er echt niet mee springen! Scheve mond Anders kun je toch ook gewoon bandages omdoen! Verward

wat dacht je van een klein wondje waar een korstje op zit als het een mega grote wond was geweest dan had je dat op de foto's ook wel kunnen zien....

bovendien wat jij met je pony doet kan me niks schelen... ik heb het beste met flame voor... dus sorry
maar ik trek me niks van jou aan

bovendien ben ik het met patos en amanda eens!
ik begin me af te vragen wat je tegen Flame hebt...
als je iets tegen haar hebt pb me dan maar even wat...

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 15:08

Cloverdale schreef:
wat dacht je van een klein wondje waar een korstje op zit als het een mega grote wond was geweest dan had je dat op de foto's ook wel kunnen zien....

bovendien wat jij met je pony doet kan me niks schelen... ik heb het beste met flame voor... dus sorry
maar ik trek me niks van jou aan

bovendien ben ik het met patos en amanda eens!
ik begin me af te vragen wat je tegen Flame hebt...
als je iets tegen haar hebt pb me dan maar even wat...

Ik zal je 1 tip geven: ga er niet op in, want dan gaat ze er juist tegenin en heb je zo weer een slotje te pakken.

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 15:11

Daar heb je gelijk in. Sommige mensen gaan zich namelijk wat te goed voelen als ze zomer een paard mogen uitzoeken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 15:15

Jammer dat altijd dezelfden een topic over Flame weer willen verpesten. Rolleyes

Binnenkort kom ik je dus meeten he, met twee digi's en een tas vol batterijen. *LOL*

xcynthiax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 15:22

sooo, wat een gaaf shetje zeg!!!! die van mij wordt bijna 3 en dan ga ik het toch ook eens leren *LOL*

Khartoum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 15:27

Margon schreef:
Waar is je cap?? Scheve mond
Waar zijn je peeskappen Scheve mond
En tsja.. voor de rest ben ik het met Miss_Petit eens! Scheve mond

daar gaan mensen weer over een cap....tis toch je eigen keuze lijkt mij maar goed.... Ik vind het dr super gaaf uit zien hor op flame!! Hij lijkt er geen probleem mee te hebben en hij springt leuk!

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 15:43

ziet er goed uit je moet alleen je rug wat holler maken!
Maar als je niet zo vaak springt en ook geen wedstrijden maakt het toch niet uit ! Knipoog tegenwoordig kan je niks meer voor de lol doen of je krijgt al commentaar over je houding! Knipoog dit is ook als een grapje bedoeld voor mensen die zich aangesproken voelen Schijnheilig

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 15:47

crossmonster schreef:
idem Scheve mond

Ja, daar staat of valt het wel mee in dit geval, maar hij springt lekker vol overtuiging! Lijkt zelf dus nergens last van te hebben.

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-04 18:38

tobilover"]
ziet er goed uit je moet alleen je rug wat holler maken!
Maar als je niet zo vaak springt en ook geen wedstrijden maakt het toch niet uit ! Knipoog [size=4]tegenwoordig kan je niks meer voor de lol doen of je krijgt al commentaar over je houding! Knipoog dit is ook als een grapje bedoeld voor mensen die zich aangesproken voelen Schijnheilig [/size]
[/quote]
ja.... dat vind ik erg moeilijk Tong uitsteken maar ik blijf proberen Haha!

en tsjaah.... ik denk dat er meer mensen zijn die voor de lol rijden dan voor serieuze wedstrijden Verward

[quote="Sammm schreef:
Jammer dat altijd dezelfden een topic over Flame weer willen verpesten. Rolleyes

Binnenkort kom ik je dus meeten he, met twee digi's en een tas vol batterijen. *LOL*

haha Haha! jah Tong uitsteken

Shariff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 18:43

ag margon je moet eens kappen joh! Misschien moet je maar gewoon ff niets zeggen bij een topic van cloverdale! dan erger je je er ook niet aan.

En wat betreft die sprong.. die vind ik echt fantastisch mooi!!
Die heb ik toch niet gemaakt hé!! Knipoog

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 19:13

Ik snap niet waar al het commentaar vandaan komt over de combinatie. Als ik het zo op het eerste gezicht bekijk lijkt Flame er heel veel lol in te hebben. Ik heb in ieder geval nog nooit een ongelukkig paard gezien met z'n oortjes zo naar voren Zou me lekker niets van het gezeik aantrekken, als jij en je pony het naar je zin hebben, wat doen anderen er dan toe? Knap hoor, dat ze zo hoog kan springen OK dan! Veel plezier met der!

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 19:48

zal ik is zeggen wat ik van jullie combi vind
ik vind jullie gewoon geweldig!
en dat gezeur van sommige,bij bijna elk topic van jou zie ik wel iets negatiefs staan van een bepaald iemand,na 1 keer snap je dat ook wel
ga gewoon lekker zo door,als je niet te zwaar bent en flame het leuk vind ga gewoon door Haha!
ik zie hier absoluut geen verkeerde combi en ook geen zwaar mishandeld paard,eerder het tegenover gestelde. echt geweldig Lachen

Marjolein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 20:28

ik zie dat je toevalig een staartriem hebt Lachen
hoe duur heeft dat gekost??
want ik heb ook een vezorgshetlander maar dat zadel zit goed maar de vezorgshet van mijn vriendin heeft een staartriem nodig
Haha!
hoe hooog is dat??
ik spring met me vezorgshet 85 cm en die is van formaat 90 cm
maar erge mooie shetlandertjes Lovers

Poenarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 20:43

Ik vin het vreselYk meevallen zoals ik al in je andere t0pic zei

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 20:44

patos schreef:
Daar heb je gelijk in. Sommige mensen gaan zich namelijk wat te goed voelen als ze zomer een paard mogen uitzoeken.

Wat een walgelijke opmerking! Gaaaap

Dat staat toch los van dit topic? Margon is misschien zelf ook wel op een shet begonnen?

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 20:51

crossmonster schreef:
Citaat:
idem

Citaat:
kijk.... ik weet denk ik wel wat jullie bedoelen dat ik een kromme rug heb.... mijn springhouding is op alle paarden zo 'niet goed' .

Ik was degene waar cross op reageerde. Maar dat bedoelde ik er niet mee. Dit is niet als aanval bedoeld, maar ik vind persoonlijk jij en je pony geen mooie combi. Leuk, maar niet mooi in de zin van rijtechnisch.

Het is zo goed als niet te beoordelen, omdat je benen bijv. niet daar liggen, als dat het zo zijn als je op een pony, voor meer jouw maat zou rijden.

Van een shet kan je natuurlijk veel leren, maar ik denk dat jij op een grotere pony een heel ander gezicht geeft, en dat je zit ook heel anders (waarschijnlijk beter) zal zijn.

Maar het gaat erom wat jij leuk vindt! Jij moet met dr rijden, en zolang jij en je pony er lol in hebben. En je pony de pony niet hindert, is de keus aan jouw Knipoog
Laatst bijgewerkt door Miss_Petit op 10-06-04 20:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 20:51

Al dat commentaar. Zijn we niet allemaal begonnen als shetland - rijdende penny mutsen zonder peesbeschermers?? ( Peesbeschermers wat zijn dat? )

Sorry maar als we nou eens een zinnige discussie gingen houden. Oke haar houding is niet oke, omdat ze vrij groot is voor de pony, maar als ze toch plezier heeft? Niet iedereen heeft zijn of haar ideale leerpaard of pony van juiste hoogte, en bijhorende spullen tot beschikking.

Leuke foto's hoor!

Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 20:54

Afbeelding

Om even vergelijksmateriaal neer te zetten: ik vind dat je nog niet te groot bent voor de pony en er best netjes op past!

Shariff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 21:11

Kijk die hoe recht op ze zit op die foto.. gewoon eng Haha!

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-04 21:12

haha hoezo is dat eng dan Tong uitsteken ?

joelledsr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 21:46

't ziet er heel leuk uit hoor, en geniet lekker van je pony. Jullie zien er allebie gezond en vrolijk uit lijkt me het belangrijkste *LOL*