Hm, sinds wanneer moet je (verplicht) peesbeschermers om? Heeft Hof ook nooit....
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Margon schreef:Uhm
Lekker verstandig om dan te gaan springenals mijn pony een wondje heeft op zijn been ga ik er echt niet mee springen!
Anders kun je toch ook gewoon bandages omdoen!
Cloverdale schreef:wat dacht je van een klein wondje waar een korstje op zit als het een mega grote wond was geweest dan had je dat op de foto's ook wel kunnen zien....
bovendien wat jij met je pony doet kan me niks schelen... ik heb het beste met flame voor... dus sorry
maar ik trek me niks van jou aan
bovendien ben ik het met patos en amanda eens!
ik begin me af te vragen wat je tegen Flame hebt...
als je iets tegen haar hebt pb me dan maar even wat...
Margon schreef:Waar is je cap??
Waar zijn je peeskappen
En tsja.. voor de rest ben ik het met Miss_Petit eens!

tegenwoordig kan je niks meer voor de lol doen of je krijgt al commentaar over je houding!
dit is ook als een grapje bedoeld voor mensen die zich aangesproken voelen
tobilover"]
ziet er goed uit je moet alleen je rug wat holler maken!
Maar als je niet zo vaak springt en ook geen wedstrijden maakt het toch niet uit ![size=4]tegenwoordig kan je niks meer voor de lol doen of je krijgt al commentaar over je houding!
dit is ook als een grapje bedoeld voor mensen die zich aangesproken voelen
[/size]
[/quote]
ja.... dat vind ik erg moeilijkmaar ik blijf proberen
en tsjaah.... ik denk dat er meer mensen zijn die voor de lol rijden dan voor serieuze wedstrijden
[quote="Sammm schreef:Jammer dat altijd dezelfden een topic over Flame weer willen verpesten.
Binnenkort kom ik je dus meeten he, met twee digi's en een tas vol batterijen.
jah
Zou me lekker niets van het gezeik aantrekken, als jij en je pony het naar je zin hebben, wat doen anderen er dan toe? Knap hoor, dat ze zo hoog kan springen 
Citaat:idem
Citaat:kijk.... ik weet denk ik wel wat jullie bedoelen dat ik een kromme rug heb.... mijn springhouding is op alle paarden zo 'niet goed' .