Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
rockey schreef:leuke foto's! fijn dat het zo goed gaat als het veulen mee op wedstrijd gaan, wat mij opvalt aan je pony is dat zij een erg mooie hals heeft, misschien zou hij nóg wel wat gespierder mogen, maar ik vind dat je de mooie ronding al ziet, en hij is al aardig vol!
succes nog met de wedstrijden
De hele tijd naar de pony's (vooral witte shetlanders zijn interessant) hinniken en m'n vriendin mee sleuren die het veulen vast had. Geen groot succes dus. Hierdoor was ik (en dus ook Donja) gespannen.
xxNicolienxx schreef:Ik had vandaag weer een wedstrijd en het veulen mocht mee, omdat hij de vorige keer zo braaf was geweest. Het was een wedstrijd met alleen maar pony's. Hij was echt niet meer braafDe hele tijd naar de pony's (vooral witte shetlanders zijn interessant) hinniken en m'n vriendin mee sleuren die het veulen vast had. Geen groot succes dus. Hierdoor was ik (en dus ook Donja) gespannen.
Over 2 weken mag hij nog een keer mee naar een onderlinge wedstrijd en daarna mag hij lekker thuis blijven tot hij ook braaf is als hij andere pony's ziet![]()
Bedankt voor het complimentje over de hals
nou ja ik vind dat er altijd wel iets in moet zitten
maar je hebt een mooie pony en een leuk veulen!