Donja @ wedstrijd met veulen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Joyce1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 23:39

Je bent misschien wat groot, maar zeker niet te zwaar en ik vind je niet TE groot hoor! leuk stel samen en dat veulen is: Saweeet Lovers

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 10:24

tja sommige mensen moeten gewoon wat te zeuren hebben...
natuurlijk ben je niet te groot...anders zou je pony wel door zijn benen heen zakken..
want in mijn ogen ben je nooit te groot alleen dat je niet te zwaar bent is belangrijk.

ziet er goed uit hoor...ik doe het je niet na!

Kliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 16:51

Leuke foto's! Naam van het veulentje is helemaal leuk! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 17:07

xxNicolienxx schreef:
Sorry [naam] Bloos! Ik dacht eerst dat je het tegen mij had, maar na goed nadenken, snap ik het pas Bloos

Het was me nog niet eens opgevallen dat jij een beetje lang bent op haar. Ik vind jullie een leuke combinatie en die kleuter die zo'n rare opmerking maakt moet gewoon opzouten

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 17:20

leuke foto's! fijn dat het zo goed gaat als het veulen mee op wedstrijd gaan, wat mij opvalt aan je pony is dat zij een erg mooie hals heeft, misschien zou hij nóg wel wat gespierder mogen, maar ik vind dat je de mooie ronding al ziet, en hij is al aardig vol!

succes nog met de wedstrijden Lachen

Nicolien_DF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-04 17:49

rockey schreef:
leuke foto's! fijn dat het zo goed gaat als het veulen mee op wedstrijd gaan, wat mij opvalt aan je pony is dat zij een erg mooie hals heeft, misschien zou hij nóg wel wat gespierder mogen, maar ik vind dat je de mooie ronding al ziet, en hij is al aardig vol!

succes nog met de wedstrijden Lachen

Ik had vandaag weer een wedstrijd en het veulen mocht mee, omdat hij de vorige keer zo braaf was geweest. Het was een wedstrijd met alleen maar pony's. Hij was echt niet meer braaf Scheve mond De hele tijd naar de pony's (vooral witte shetlanders zijn interessant) hinniken en m'n vriendin mee sleuren die het veulen vast had. Geen groot succes dus. Hierdoor was ik (en dus ook Donja) gespannen.
Over 2 weken mag hij nog een keer mee naar een onderlinge wedstrijd en daarna mag hij lekker thuis blijven tot hij ook braaf is als hij andere pony's ziet Lachen
Bedankt voor het complimentje over de hals Bloos

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 17:54

xxNicolienxx schreef:
Ik had vandaag weer een wedstrijd en het veulen mocht mee, omdat hij de vorige keer zo braaf was geweest. Het was een wedstrijd met alleen maar pony's. Hij was echt niet meer braaf Scheve mond De hele tijd naar de pony's (vooral witte shetlanders zijn interessant) hinniken en m'n vriendin mee sleuren die het veulen vast had. Geen groot succes dus. Hierdoor was ik (en dus ook Donja) gespannen.
Over 2 weken mag hij nog een keer mee naar een onderlinge wedstrijd en daarna mag hij lekker thuis blijven tot hij ook braaf is als hij andere pony's ziet Lachen
Bedankt voor het complimentje over de hals Bloos

haha die veulentjes ook allemaal Knipoog nou ja ik vind dat er altijd wel iets in moet zitten Knipoog maar je hebt een mooie pony en een leuk veulen!

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:32

Hoeveel punten had je dan?