Par @ vrijspringwork

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 22:54

Sily schreef:
Als ik dit zo lees wordt het idd tijd voor een hogere uitdaging Haha!

En Par zal het oko niet eng vinden denk ik, ze heeft ook met Peggel gesprongen en dat was hoger dan dit....maar ik ben zelf zo'n ze zal zich toch geen au doen muts he Tong uitsteken

Als ik eens echt springmateriaal heb zal ik hem eens hoger plaatden, heb geen ide ehoe hoog zo'n krat is, iemand hier wel?

Ga ik het bijhouden, is wel leuk

geen idee,als je het weet wil je het mij dan pb'en dan weet ik ook hoe hoog mijn verzorg shetjes kunnen *LOL*

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 23:15

leuke pony! hij kan goed springen, en goed op tijd gemaakte foto's!

mikolaiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 23:39

je zegt dat ze `-al 4 is- zal ik je dan vertellen dat het sprongewricht van een paard pas volgroeid is bij 5 jaar oud Scheve mond
dus daarvoor springen is eigelijk helemaal niet goed zo beschadig je het gewricht... maare je moet het zelf weten
ik vind het jammer dat weinig mensen dit weten

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 07:42

Zeker als je bedenkt dat bij de proffesionele ruiters hun paarden met een jaar of 5 al regelmatig L of M parcoursen springen, en die paarden zijn eigenlijk veel te duur om op die manier te verzieken Verward

beetje onzin dus Haha! Haha!

mikolaiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 10:28

onzin Verward die paarden leven meestal niet lang en worden maar een jaar of 8 ... de echte goede ruiters beginnen pas met trainen van hun paarden als ze oud genoeg zijn ...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 19:25

Ik heb een 12 jarige nog 6 jaar gereden die op zn 8ste internationaal mocht gaan springen......... die liep ook al in de L mee toen die 4 was.... Uiteindelijk is hij aan de gevolgen van een ongeluk met de veewagen overleden.

Mikolaiki, die paarden kosten tonnen, en die tonnen gaan mensen echt niet verspelen........

_Angelique_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 19:40

Gefeliciteerd!!
Leuke foto's Knipoog

mikolaiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 22:07

maakt niet uit wat iedereen er van vind maar ik heb er al wat paarden aan onderdoor zien gaan

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-04 23:47

mikolaiki schreef:
maakt niet uit wat iedereen er van vind maar ik heb er al wat paarden aan onderdoor zien gaan

Van 1 keertje vrijspringen over een kratje?
Dan moet ze ook stoppen met over de greppel heen springen in het land, en andere obstakels.
Ze gaat er zelf met plezier overheen, en het is niet zo dat ik haar dagelijks over 1.10 of hoger heen jaag.