Levi @ work in het zonnetje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 01:09

Gooooooooooooo Ineke! Haha! Vooral die foto's waar Arti (dat is Arti toch??) aan de zijkant zo semi-geïnteresseerd staat te kijken zijn erg leuk ik vind dat het er goed uitziet hoor, je vind het vast onwijs spannend en dat zie je er wel aan af maar behalve dat zie ik geen enkel minpuntje. Ga zo door, Ineke, Levi en Kim! OK dan!

DANIenVLIEG

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 14:04

je zit helemaal niet zo krom hoor!!
vind julli echt een supercombi.
alleen heel af en toe een beetje je schouders.. Haha!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-04 16:53

Jessie88 schreef:
Leuke foto's! Wat heb je toch een leuk paardje, hij is echt prachtig om te zien en volgens mij heeft 'ie ook een gouden karakter. Lachen Moet je zien... wanneer ben je begonnen met inrijden? (nog niet zo heel lang geleden toch?) En nu ziet het er uit alsof je al jaren op hem rijdt. Lachen
Is hij nog een hengst eigenlijk?

Heeft hij trouwens ook een laterale aanleg? *héél nieuwsgierig* Haha!

Ik ben begonnen met longeren op 26 april, een week later voor het eerst erop Lachen
Hij is geen hengst meer Gelukkig maar haha, ik houd niet van hengsten Tong uitsteken
Nou kom eens langs om hem te zien lopen, ik heb er geen verstand van of ie nou zou kunnen tölten of niet Haha!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-04 16:55

Kleintje19 schreef:
Gooooooooooooo Ineke! Haha! Vooral die foto's waar Arti (dat is Arti toch??) aan de zijkant zo semi-geïnteresseerd staat te kijken zijn erg leuk

Ja dat is Arti *LOL*