Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
DEESenJAMBO schreef:Zo wat een gave fotos! En wat een mooie omgeving om te rijden
Maar is dat daar niet verschrikkelijk warm met zown wedstrijd outfit aan?
maar als het echt te warm is dan mogen we in zomer outfit, lekker in je blouse rond spingen
) van 100 bij 150 meter en kijk ik uit over de banenenplantage en zie de zee en Gomera (een ander eiland) liggen. Ik ga het gemak van zo'n lekker warm eiland wel missen hoor. Je rijd bijna altijd in een tshirt, je kan altijd douchen en hype kan altijd naar buiten.
Nimmedor schreef:Hij springt super!!
Welke klasse start je momenteel?
gomir schreef:Ziet er goed uit
Hij lijkt er op de foto's iig weer heel veel plezier in te hebben!
Mocht je ooit nog eens terugkomen in de buurt van Heerhugowaard, ik doe het springsecretariaat van een vereniging in Heerhugowaard-noord
. Tellen die winstpunten dan nog?
Maar dan moet je niet de pech hebben dat ze je gegevens kwijt zijn geraakt en je zelf geen coupons meer hebt bewaard...(zoals cloris hier op bokt had)
Ze zullen daar bij de KNHS wel richtlijnen voor hebben denk ik, neem iig een coupon of iets dergelijks van je wedstrijden mee als je terugkomt naar Nederland. Dan kun je iig aantonen op welk niveau je daar reed met je paard 
Daar zijn dit soort zaken iets te specifiek voor.