Foto's van de clinic in Simonshaven van Loeskim

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 22:19

loeskim schreef:
haHA ja daz mijn vriend:P daar zag tie er niet zo leuk uit hoor zo wel kleding als uiterlijk hij was nam,enlijk daar een beetje ziek

Nou idd want het is echt een lekker ding!! Vingers aflikken

Ik kan me nog goed herinneren dat jullie vorige zomerr voorbij kwamen samen te paard op kimberley zonder zadel. Een prachtig gezicht!! Hij achterop! Lovers

Arno24

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 12:31

Wat ik bedoelde met m'n opmerking was dat men daar als de dood was dat de binnenbak aan puin ging. Vindt het daarom wel grappig dat er een westernclinic is gehouden.

Brendageene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 12:34

Hey leuke foto's hoor, mijn zus reed ook mee, op de donkere vos met witte manen. En ik was ook erg blij dat we lekker binnen konden zitten Lachen

DaphneL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 13:55

Arno, de binnenbak is al "aan puin". Hij is loodzwaar.. Scheve mond
Maar daar heeft zo'n westernclinic niet veel aan te veranderen..

xcynthiax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 14:46

die vrouw op de voorgrond van de 2e foto ken ik, want zij heeft bij ons op stal gestaan en dat is pas een gaaf beest!!! die kan lopen!!!!!

loeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 20:29

dank je cinthiayx ofzo Verward

dat je dat ngo weet nancy!! haha dat kan zeker klopen.
Want toen ginggen wij zonder zadel zwemmen in de bernis.
En mark zat achter op ja!!haha dat zou hij nu niet meer doen hoor.
Knipoog *LOL*

Donjaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 16:40

Hé!
Ik kan het niet laten: waarom zou je met een westerngereden paard de bak aan gort rijden? Dat is helaas een zeer groot misverstand. En tja, de mythe duurt maar voort......maar ook "wij" zijn normale mensen met normale paarden hoor.
Voorbeeldje?
Kijk, ik als leek op mengebied denk dan dat zo'n koetsje ook wel wat schade aan zou kunnen richten, maar dat weet ik niet want, zoals al gezegd: leek. Dus ga ik dat ook niet onder een onderwerp zetten Schijnheilig .
Gelukkig kijkt men bij HC Simonshaven verder dan 't spreekwoordelijke neusje.
Iedereen is daar welkom, echt een PAARDENsportcentrum. Zo'n accomodatie! OK dan!

En over de caps: Gefopt! In minstens TWEE van de gedragen hoofddeksels zaten wel degelijk veilige helmen verstopt.....geinig gedaan hè?
Overigens rij ik zelf mijn buitenritjes ook met een cap hoor. Veiligheid voorop, tenslotte, welke tak van de uitgebreide paardensport je ook beoefent!
Groeten van Donjaja.

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 19:16

cool, das bij ons op de manege *LOL* , alleen m'n ma en ik zogten jantina of henk en toen kwam er opeens een vrouw die zei vanne ja als je hier wil komen kijken dan moe je entree betalen dus wij zijn 'm gauw gepeert... maar leuke foto's hoor

DaphneL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 19:56

Donjaja schreef:
Hé!
Ik kan het niet laten: waarom zou je met een westerngereden paard de bak aan gort rijden? Dat is helaas een zeer groot misverstand. En tja, de mythe duurt maar voort......maar ook "wij" zijn normale mensen met normale paarden hoor.

Ik weet niet of dit ook voor mijn opmerking bedoeld was, maar ik bedoelde dus juist te zeggen dat een westernclinic er niets mee te maken had dat de binnenbak zo zwaar is. Misschien niet helemaal duidelijk Knipoog
Overigens is het stuk waar jullie hebben gereden het beste deel van de bak, juist waar de mensen zitten is bijna niet te rijden. Misschien toch jullie schuld }> (Niet serieus hoor Knipoog, de bak is al langer zo zwaar Scheve mond)

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 20:23

Zwaar? Echt waar?? hmm hoe kan het dan dat mijn paard daar sliding stops kan maken zonder dat ze zich ingraaft? Nee hoor vind het helemaal geen zware bak en m.n. waar de mensen zitten op de foto, daar glijdt ze super!

DaphneL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 20:29

Dan heb jij een knap paardje, want ik voel m'n paard letterlijk wegzakken met rijden en er klagen veel mensen op stal over..

loeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 22:40

nou ik vond de bak bij de muren aan de rechterkant wel een beetje zwaar. voor de rest vond ik het wel een fijne bak hoor