. Maar wat springt dat dier supergoed! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dan hadtie idd vast wel geweigerd als hij echt niet wilde.

) mijn vriend sprong 2m met haar vroeger, nu is 22 j en ze is in super vorm , ..ze sprong vanzelf en zo vlot en goed..ik ben echt verbaasd.
hahaha. Dat was mijn eerste gedachte.

lis schreef:Goh, ik vroeg alleen wat het nut was..
Je zou bijna denken dat je zelf ook wel snapt dat het totaal zinloos is om je paard zo hoog te laten springen, aan de manier waarop je jezelf verdedigt.
Maar ehm.. Om toch positief commentaar te geven (wat kennelijk alleen mag in jouw topics), ze heeft een betere springtechniek dan de andere paarden waar je foto's van hebt geplaatst
Anjatjeuh schreef:Pfff, het is echt altijd het zelfde hier op bokt, iedereen zit elkaar altijd af te zeiken.
Op de keuring laten ze de paarden toch ook vrijspringen, en daar heeft nooit iemand commentaar op.
Iedereen vind het leuk om te weten hoe hoog zijn paard kan, en een paard weigert echt wel als het te hoog is.
Ik vind dat het er stoer uitziet, super dat je paard over zn eigen hoogte kan springen, is het het springpaard van je vriend?
Laat die genen zichzelf eerst maar een kritisch bekijken!
anjatjeuh schreef:Op de keuring laten ze de paarden toch ook vrijspringen, en daar heeft nooit iemand commentaar op.
Waarom loopt het paard niet rondom in de beenbeschermers hier?