Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
frieske schreef:*zucht*
hoezo penny meisjes die het beter proberen te weten?
ik zie het op alle fotos dat het paard dus niet ontspannen is..want ALS HET PAARD ONTSPANNEN IS DAN WORDT HIJ NAGEEFLIJK EN ONTSPANt HET PAARD ZIJN RUG WAT HIER DUS OOK NIET ECHT HET GEVAL IS....hier dus echt niet..ik zie het ook op de manier hoe de handen gehouden worden..niet echt relax voor het paard..daarom kijkt ie ook zo blij![]()
DOEI
Ik kon het niet laten, ik ben dus de eigenaar van de besproken Tinkers en geef ook deze "penny meisjes" les, en Ilonka reed ook super, zeker na zoveel tijd op een vreemd paard.
blabla het paard loopt tegen de hand en niet nagefelijk blabla
"want dit was gewoon een ritje voor de lol en dat zullen ze zeker hebben gehad, als jij je paard altijd helemaal netjes nagefelijk wilt hebben, doe je best maar ga dan niet van dat ******commentaar op andermans foto's geven, houd dat maar lekker voor je.
!
Niet bij iedere rit of uurtje in de bak hoeft het paard toch nageeflijk en correct gebruik van de spieren etc te lopen? Alsof je als mens elk moment van de dag CORRECT loopt en zo dat je je spieren zo positief mogelijk beïnvloed... wat zal jij een lenige bodybuilder zijn haast! En wat heb ik een medelijden met je paard 

obelix schreef:Helaas kruisjes..Was wel benieuwd nl
*edit* Keek net nog een keerrtje maar nu doen ze het wel..
Paard loopt NIET tegen de hand.. Vind de 2e foto zelfs wat ontspannends geven.. Ziet er uit als een rustig galopje.. Kan me vergissen maar zo toont ie wel![]()
Hele leuke foto's en vind het een leuk dier..Word er met deze hengst ook gedekt?![]()
'penny meisjes'
naar -->