Primeur! Quick @ springwork!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 13:32

stalleke schreef:
Hij gaat idd vrij hard erop af, inhouden is erg moeilijk, pakt hij gewoon t bit vast.. ik ben nu ook aan t proberen hem wat rustiger naar een sprong toe te rijden... iemand tips hoe ik dat kan oefenen?

dressuurmatig blijven rijden

veel schakelen,paard moet goed aan het been zijn en dus geen tijd hebben om het bit te pakken
leg eens een balk voor de sprong en er een achter, paarden komen automatisch wat terug, balk voro de sprong kan je gewoon laten liggen(met drafafstand in draf) de hindernis zelf kan je heel hoog opbouwen, leert ie meteen zijn krachten goed te gebruiken. en niet als een idioot erover heen te gaan Haha!
succes

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-04 13:34

reddytobias"]
[quote="stalleke schreef:
Hij gaat idd vrij hard erop af, inhouden is erg moeilijk, pakt hij gewoon t bit vast.. ik ben nu ook aan t proberen hem wat rustiger naar een sprong toe te rijden... iemand tips hoe ik dat kan oefenen?

dressuurmatig blijven rijden

veel schakelen,paard moet goed aan het been zijn en dus geen tijd hebben om het bit te pakken
leg eens een balk voor de sprong en er een achter, paarden komen automatisch wat terug, balk voro de sprong kan je gewoon laten liggen(met drafafstand in draf) de hindernis zelf kan je heel hoog opbouwen, leert ie meteen zijn krachten goed te gebruiken. en niet als een idioot erover heen te gaan Haha!
succes
[/quote]
Dressuurmatig gaat alles super, makkelijk in de hand etc, goed aan het been, alleen dan gaan we springen dan kan je haar in geen mogelijkheid meer houden voor zo'n hindernis

Rommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 13:41

Mooi paard. hij springt netjes

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 16:38

Bedankt voor de leuke reacties, ik ga proberen wat met t commentaar te doen!

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 20:17

Die eerste foto.... dat huis... lijkt verdacht veel op een boerderij tegenover manege de kempen ???!!! Haha!

Verder leuke foto's hoor!

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 20:18

ShadowFax schreef:
Die eerste foto.... dat huis... lijkt verdacht veel op een boerderij tegenover manege de kempen ???!!! Haha!

Verder leuke foto's hoor!

Hahahaha hoe ken jij die >;)