Inge, tijdens NK in de Z2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 23:15

Ik durf al bijna niets meer te zeggen over die hals (of sowieso iets aan te merken):\. Of mag ik alleen zeggen dat je een te gek gave super mooie pony hebt en dat je zelf ook super de puper netjes zit en wauwie wat rij je goed? dacht ut nie,... Knipoog

Ik ben het met SamSam eens, als je zijn/haar hals iets meer uit kunt schuiven, net dat neusje wat meer naar voren, ziet het er wat minder geforceerd uit en is het plaatje nóg mooier OK dan!.

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 00:09

Anoukie schreef:
Ik durf al bijna niets meer te zeggen over die hals (of sowieso iets aan te merken):\. Of mag ik alleen zeggen dat je een te gek gave super mooie pony hebt en dat je zelf ook super de puper netjes zit en wauwie wat rij je goed? dacht ut nie,... Knipoog

Ik ben het met SamSam eens, als je zijn/haar hals iets meer uit kunt schuiven, net dat neusje wat meer naar voren, ziet het er wat minder geforceerd uit en is het plaatje nóg mooier OK dan!.

Dacht het niet, beetje l u l l i g commetaar maarja, gaat drom van wie het komt he Slapen
je zou haar eens in het echt moeten zien rijden, wat kan op de almelose ruiterdagen, je zou versteld staan van de bewegingen van de pony, en hoe geweldig het diertje strekken kan.
Foto's zijn moment opnamen, ook nog eens van een tijd terug.
En hoe verklaar je anders dat ze bij elke proef er zo'n beetje met de prijs vandoor gaat Knipoog behalve als ze tegen Marrigje van Baalen moet Tong uitsteken:P

SamSam was niet aanvallend bedoeld hoor Haha!

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 00:13

Sorry vatte dat laatste van 'dacht het niet'een beetje verkeerd op denk ik, maar dat laatste van 'maakt het plaatje nog mooier' heb ik niet gelezen.
Dusse sorry Haha!

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 06:54

nou nou wat een gedoe Haha!

gave pics hoor

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 11:18

Leuke foto's! Het is erg leuk als je een paard/pony zelf aan leert en er dan zo ver mee komt. Petje af hoor. Verders kan ik me wel in het commentaar van samsam en anoukie vinden. Het zijn alleen maar tips en meningen na aanleiding van deze foto's. Is allemaal erg goed bedoeld! Verders vindt ik het een leuk dier en een mooie combi.

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 11:45

EEj WAT een super stel, en dat je hem zelf zover heb gekregen, enne beter iets tever naar achter leunen dan half op de hals van je paard leunen! MAAR VERDER EEN PRACHTIGE COMBI!!!

inkiepinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 16:32

ja bedankt,, this ook een super fijne pony hoor:D egt super.... hij loopt nu al bijna een jaartje mee in de Z maar hij gaat iedere week nog met sprongen vooruit!!!! net als dat ik al heb gezegt dat het met die hals al helemaal goed zit!!!! nimmerdor zegt oook het is een moment opname en dat is ook egt zo:D op de ruiterdagen zal ik weer aan de start komen met mijn nieuwe kur op muziek dat is op 20 juni duz.. heb je zin om te komen kom gerust kijke:P

INkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 16:49

Ik had ze lekker al gezien Tong uitsteken

Ja je zit iets achter over en de pony mag wat meer lengte maar ja zal wel goed zijn anders kom je niet zo'n eind Tong uitsteken Het zijn moment opnames Tong uitsteken
Ik zit ook niet altijd even recht ( soms iets meer achterover dan deze foto's Bloos ) en ik krijg ook altijd 7ens voor houding Tong uitsteken
Heel erg veel succes met je kwalilificeren voor een Kader *LOL*

inkiepinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 17:10

ja dank je!!!!

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 16:30

Ik vind het een mooi paardje. Maar ook ben van mening dta je iets achterover zit. Maar ook mijn houding is niet perfect Knipoog . Natuurlijk zijn het verder moment opnames. En wat meer lengte in de hals. Ik vind dit er redelijk strak en gespannen uitzien. Maar dat hoeft in het echt niet zo te zijn. Zoals ik al zei, het zijn moment opnames. Maar verder, ga zo door!! Leuke combinatie!!

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 16:46

gaaf hoor, je zit inderdaad iets te ver naar achteren, maar niet overdreven veel ofzo.

Ik vind je paard erg mooi hoor, en gefeliciteerd!! hele leuke combinatie en veel succes verder Haha!

inkiepinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 17:05

klopt hij is zke niet gespannen of zo juist zeer los:D hij heeft hele grote kap die helemaal los is duz ....Haha! maar bedankt voor juliie
complimentjes!!

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 12:10

Leuke foto’s hoor Inge Knipoog Maar kende ze dus al...
Ik ben het wel eens met het commentaar over dat ie af en toe te kort in de hals is, maar hij is nog jong dus dat komt wel goed. Daarbij vraag je om opmerkingen dus dan kun je het verwachten. Ik wil nog wel graag even zeggen dat die ABSOLUUT de mindere foto’s zijn die gemaakt zijn!!! Maar ja, tis maar een momentopname hè Knipoog .
Op de Ruiterdagen maken we er weer een paar samen Knipoog .

PS: nog sorry voor deze *schop*

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 19:48

Heeyz inge,

Leuke fotows!!!
Ik weet nie ik moet je eerst in het echt zien rijden dan kan ik pas oordelen want op die fotows die ik van jou heb gekregen ziet het er mooier uit.
Maar goed ik zie je in Almelo dan zullen we zien of het echt zo is.. haha nee hoor want ik kan niks zeggen want je rijdt mij er toch af!

inkiepinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 21:43

ach ja we zullen zien ZORO........ doej e ook meej met Kur??? ik wel bedankt
en sjaan tuulk gaan we fotows same maken:D:D

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 09:28

Nee, jammer genoeg nie.. Dan moet ik een kür laten maken alleen voor Almelo da vink beetje zonde. Maar zie julie nog wel.

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 16:43

Heey Zoro, rijd je mee bij de pony's in het Z2?? Ik ook namelijk!! Haha! Kon er in je profiel verder niet zo goed wijs uit worden Haha! Verward

inkiepinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 16:22

Heey ik was vandaag weer 1e.. met 201 pnt!!!!!! 3 winspunten duz.. egt super ............... hij liep ook zke heel lekker!! op naar volgende week CHIO Rotterdam en Almelose Ruiterdagen !!!!!!

Yvette90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 16:36

Ik vind het er echt toppie uitzien Maar ff een vraagje nog Je hebt in het Z bij 180 winst maar bij hoeveel dan 2 en 3? 201 al 3 winst dan???? Zal toch niet? Verward

inkiepinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 16:45

haha dit was een proef waar 162 een winspunt was die proeven zitten er tussen vraag me nie waarom ik heb nl een id........ van daar 3 winspunte!! vandaar
bedankt.......

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 20:19

inkiepinkie schreef:
ja nou ja samsam: wat ik al zei en claudia(nimmedor) ook dat is niet makkelijk is ...... jullie zegge het wel zo maar this juist het moeilijkste aan rijden tog ... zei ik net ook hij loopt nu al HEEL anders... die hals is nu op lengte!!!!!!!!

Ze hebben het over dat moment op de foto, en je zei dat commentaar eventueel mocht Knipoog

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-04 20:44

LadyLuna schreef:
Ze hebben het over dat moment op de foto, en je zei dat commentaar eventueel mocht Knipoog

huh, volg je niet helemaal Scheve mond