Ik ben het met SamSam eens, als je zijn/haar hals iets meer uit kunt schuiven, net dat neusje wat meer naar voren, ziet het er wat minder geforceerd uit en is het plaatje nóg mooier
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anoukie schreef:Ik durf al bijna niets meer te zeggen over die hals (of sowieso iets aan te merken):\. Of mag ik alleen zeggen dat je een te gek gave super mooie pony hebt en dat je zelf ook super de puper netjes zit en wauwie wat rij je goed? dacht ut nie,...![]()
Ik ben het met SamSam eens, als je zijn/haar hals iets meer uit kunt schuiven, net dat neusje wat meer naar voren, ziet het er wat minder geforceerd uit en is het plaatje nóg mooier![]()
.
behalve als ze tegen Marrigje van Baalen moet
:P

Het zijn moment opnames 
) en ik krijg ook altijd 7ens voor houding 
. Natuurlijk zijn het verder moment opnames. En wat meer lengte in de hals. Ik vind dit er redelijk strak en gespannen uitzien. Maar dat hoeft in het echt niet zo te zijn. Zoals ik al zei, het zijn moment opnames. Maar verder, ga zo door!! Leuke combinatie!!
Maar kende ze dus al...
.
.inkiepinkie schreef:ja nou ja samsam: wat ik al zei en claudia(nimmedor) ook dat is niet makkelijk is ...... jullie zegge het wel zo maar this juist het moeilijkste aan rijden tog ... zei ik net ook hij loopt nu al HEEL anders... die hals is nu op lengte!!!!!!!!