pharaon en lies @work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 20:29

de nummer1: nee het zijn eigen paarden Lachen er is ook nog een derde maar die is voor het moment ziek Lachen dat komt omdat ik reed, mijn broer reed ook en mijn moeder ook
mijn broer is inmiddels gestopt, en mijn moeder heeft geen tijd meer ik ben dus de enige die nog rijd van het gezin! sins kort komt er een vriendin (waar lies het supergoed mee kan vinden) mee om lies te rijden, en af en toe kruip ik ook nog wel eens op lies Knipoog

rockey schreef:
PENNY ALARM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ehm... ja,mag jij me even uitleggen wat hier penny aan is hoor rockey Verward

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 20:33

lies vind ik een heeeeel erg leuk paardje.... ben je bijna jarig voor een passend zadel als cadeau te vragen ofzo?? Schijnheilig zooo zonde om die paardenrugjes te verknallen...:)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 20:42

Pellie schreef:
lies vind ik een heeeeel erg leuk paardje.... ben je bijna jarig voor een passend zadel als cadeau te vragen ofzo?? Schijnheilig zooo zonde om die paardenrugjes te verknallen...:)

ik rijd toch zonder zadel wat kan ik daar nou weer mis mee doen Verward

is dat ook slecht dan?
*oow ik ga weer reklamaties krijgen van de moddys omdat ik veel reageer Bloos*

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 00:42

Phara als je de rest van denummer1 haar reacties na gaat kijken weet je denk wel waarom er penny alarm wordt geroepen Haha!

Vraag me af of ze ook in mijn topic gaat reageren, die kan wel een flinke opkikker gebruiken, het is tot nu toe alleen nog maar leuk commentaar Tong uitsteken Knipoog

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-04 16:56

haha ja Haha!

ze hebben mij beide personen al voorgesteld Tong uitsteken

denummer1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 18:26

hooi mensen...sorry voor alle SUPER banketstaaf reacties maar was met mn vriendin in een beetjuh rare bui.SORRY SORRY SORRY kzal voortaan LEUKE reacties neerzetten!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-04 21:44

denummer1...
die rare buien kunnen wij (of ik toch allesins) missen als kiespijn! zeker als je alle andere paarden dan beziet als tweederangs knollen, en al helemaal als je bij mijn topic mijn eigen paard als een tweederangs tuiger afschrijft wanneer komen die fotos van je geweldige paardje?
lies is een geweldig fijn paard! en dat ze haar uiterlijk niet mee heeft kan zij niets aan doen...
ik ben ook niet het mooiste wezen! maar ik kan alles goed maken door zo lief mogelijk te zijn voor andere...uiterlijk is nou eenmaal iets waar je niet zelf over kan beslissen...misschien moet je even nadenken eer je wat zegt! maakt niet uit in wat voor bui je bent

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 22:01

Hey wijfie! Leuke ponys hoor!! Die grote is wel stoer Haha! en die kleine is echt een schatje! Niks aantrekke van die rare reacties ze zijn echt leuk Haha!

Olga88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:19

Leuke paardjes Lachen
ze lopen netjes hoor..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 16:17

goed...maar nou heb ik nog altijd geen antwoord op mijn al eerder gestelde vraag:
door zonder zadel te rijden (dus op die kleinste) rijd je de rug toch niet naar de kloten? Verward

Kim1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 00:18

Sommige mensen snappen gewoon niet dat je met een leuke gewone degelijke pony die een supergoed karakter heeft veel meer plezier kan hebben dan met met een superdure mooie fantastische pony waar je totaal niet mee overweg kan. Dus laat denummer1 lekker praten(het zal me niet eens verbazen als ze zelf geen paard heeft) en geniet van je ponies. Ik vindt het trouwens echt knap dat je zo netjes en hoog zonder beugels kan springen, dat zou ik dus nooit kunnen zonder de steun van mijn beugels. En het zijn echt leuke ponies dus laat andere mensen maar praten.