en dat commetaar reageer er niet op ben erg blij dat alles is goed gegeaan jezus mina wat een pracht van een pony zeg die uitstraling!!!
sanderijn
Geplaatst: 21-10-01 21:50
meidje je bent NIET stom!ik snap je enthausiasme het zo snel mogelijk zelf te willen. enne die meiden die even 1 2 3 hup hun ponietje mennen,die hebben het óf ook moeten leren of zijn zo dom het niet te WILLEN leren.ik weet dat jij graag WILT leren.geduld is hierbij echter een schone zaak.en wedden dat jij over een paar weekjes het wél goed weet en dat je dan eigenlijk veel trotser kunt zijn?kom op joh!dit is geen kritiek.we helpen je waar we kunnen.alleen kennen jantina en ik de klappen van de zweep zo te noemen dat we wat fel reageren.ook IK heb het met een dikke vette berisping moeten leren dat het hoofdstel eerst op moet!
Pink_Horizon
Geplaatst: 21-10-01 22:00
Oke sanderijn dank je dat je me nog ff hebt 'terug gehaalt hebt' want ik weet wat de gevolgen kunnen zijn... Ik wou het gewoon ZO graag.. Sorry Ik ga hulp zoeken!!!! alsnog een keer thnx!
sanderijn
Geplaatst: 21-10-01 22:04
meidje verontschuldig je niet hiervoor!dat hoeft niet.als je zelf nu inziet dat je wat dingen fout hebt gedaan is dat juist een goede leerles geweest toch?met fouten moet je leren want ik heb ook al duizenden dingen fout gedaan voor ik het leerde.en nog zal ik fouten maken.maar daarom zijn we hier om elkaar te helpen LEREN.dus je hoeft geen sorry te zeggen.juist dat je inziet dat je nog wat meer begeleiding nodig hebt is voor mij genoeg denk maar zo:jij wilt nog minstens 35 jaar van pinky genieten en die paar weken wachten kunnen er dan ook nog wel bij.