Parelli Playday in brabant

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 23:46

De Fjord is wel het meest in actie...flitsend heuveltje op , gewaagd heuveltje af .... die doet het meeste werk Haha! maarja da's wel weer Eveline haar zadel *LOL*

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 23:49

Leuke foto's, leuke dag!
Prachtige omgeving!

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 12:57

Zijn er al mensen die zin hebben in ook zo'n dagje, maar dan in Wageningen? (ook mooi in het bos!)

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 14:00

Leuke foto's inderdaad. Ik heb het geweten met die kleremugjes zeg Boos! . Lois werd compleet leip en mijn hele benen zijn dik en rood van de beten.
Stonden die hindernissen bij dat punt waar ik afgehaakt ben? Ziet er erg leuk uit nl. Als de beesten weg zijn ga ik daar ook eens een kijkje nemen.
Maandag moest ik ook weer de duinen op vluchten vanwege de mugjes. Ik ga maar weer eens snel aan de spray en het ridderpak Knipoog

memory

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 17:33

Citaat:
Lois werd compleet leip en mijn hele benen zijn dik en rood van de beten.

Bij jouw ook? Ben ook eens een keer gebeten, twee keer op mijn enkel, helemaal dik en hard en na een paar dagen liep er zelfs "pus" uit... Echt killer mugjes zijn het!

De hindernissen staan idd in het stuk waar je afgehaakt bent, daar stond de eerst (die van de foto's in de geul) de rest komt vanzelf als je de paden volgt.

Met de muggen wordt het wel steeds ergener, heb zelfs al mijn eerste daas gespot, moet ook dus maar eens ernstig gaan zoeken nara een ridderpak Knipoog

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 13:43

Mijn benen zien er niet uit nu. De bultjes zijn echte bloeduitstortingen geworden. Echt bizar, dat had ik vroeger alleen bij dazen en die heb ik zeker weten niet gezien. In de herfst gaan we weer (als de beesten weg zijn) en dan gaan we zeker die hindernissen eens verkennen Knipoog

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 12:59

Ziet er gezellig uit! Erg leuke foto's Lachen