Steffen@work (wedstrijd) CH Oosterwolde

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 09:35

geartsje17 schreef:

Dan moet je de volgende keer maar ff op de trailer kloppen, als je me weer ziet! Haha!

OK doe ik En dan maar hopen dat het weer de enige Haf is Clown Haha.... jullie rijden hier in Friesland wat rond? Straks heb je Oranjewoud, Gorredijk, Oenkerk en S'veen. Zijn jullie daar ook?

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 09:57

Hey cool zeg!! Jammer van die punten maar ze vielen toch nog best wel mee, er waren wel flink lage punten uitgedeeld zeg!! Maar in welke banen zat jijj dan? Waarschijnlijk bij een clubgenootje van me denk ik (Hanneke Tromp), kzat zelf in baan 9 en 10 (ook M1 dress). Maar echt superstoer jasje hoor!! Bloos! 'k Rij zelf nog lekker in een slobberige kikkergroene trui Bloos Tong uitsteken

geartsje17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-04 14:19

LuvdaTossa"]
[quote="geartsje17 schreef:

Dan moet je de volgende keer maar ff op de trailer kloppen, als je me weer ziet! Haha!

OK doe ik En dan maar hopen dat het weer de enige Haf is Clown Haha.... jullie rijden hier in Friesland wat rond? Straks heb je Oranjewoud, Gorredijk, Oenkerk en S'veen. Zijn jullie daar ook?
[/quote]

Ik ga naar bolsward, vrouwbuurt,st anneparochie,sonnega, koudum en nog een paar!! misschien komen we elkaar nog es tegen!