Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)!
)! Zo braaf
!
, echt heel leuk om jullie reacties te lezen
. Hij leert heel snel en gaat steeds fijner lopen. Dat handje is iets wat ik al heel lang heb (maar wat ik, dacht ik, uitgeband had
), maar is ineens weer terug. Eens even flink op letten! Picasso schreef:Mijn god, wat een kleur!!!![]()
![]()
Ik vind je paard waanzinnig, maar dat setje![]()
![]()
Wat blijft ie trouwens 'koel' over het feit dat er balonnen over z'n heufd vliegen. Ik heb de mijne vorig jaar in de stress gehad om hetzelfde fenomeen, aaaargh, vooral als ze boven je hoofd net besluiten om 'gas' te geven![]()
.
. Maar dat vestje is dat eigenlijk ook, en het heet dan framboos
. elady schreef:zo, wat is het dan een super braaf paardje als hij daar niet eens naar kijkt, of misschien met 1 oog en dan zo super mooi blijft lopen.
je hebt hem goed opgevoegd hoou nouk!!
haha, roze niet? Maar kreeft wel, haha. Vind je vriend die kleur stiekem ook erg leuk bij hem staan?
), maar hij wordt door mij ook wel streng opgevoed hoor
.
. Toen ik aan het rijden was, werd er al "ROSE" naar me geroepen door mijn buurman
.
). poepie1 schreef:wat een gaaf paardje zeg!! en leuk joh die luchtballonnen op de achtergrond, hoe oud is je paard en wat voor afstamming heeft ie?
, Voltaire x Nimmerdor is zijn afstamming.
,...