Michar en ik tijdens de les (Z2 paard)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 14:23

heey solvej!!!!! leuke foto's!!!mooi paardje!!!!
paard is best groot of niet?
loopt wel netjes!!!!
jullie zijn idd ook een goede combinatie Haha!!!!!!
succes!!!

KazimirOrryS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 14:26

Het is niet mijn type paard maar je hebt hem al wel goed aan het lopen!
Dus ik vind het er wel goed uit zien!

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 15:32

Wat een paard! Scheve mond Groot en mooi! En jij bent ineens heel klein haha! Geweldig!!! Haha!

susie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 17:17

woow wat een stelten zitten daar onder Haha!

maar dat maakt het echt een heel erg mooi paard! het ziet er goed uit.

Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 17:28

Leuk paard! Leuke combi! en erg leuk aan het lopen!

tipje, die je zelf misschien ook al had gezien, denk erom dat hij niet te veel gaat kantelen tijdens het appuyeren
Afbeelding
of zie ik het verkeerd?

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-04 17:40

Mikkie"]
Het valt me wel op dat je je rug vrij bol houdt op hem. Anders zie ik je dat nooit doen, dus misschien was dit een momentopname of was het gewoon even wennen. Wat vond Chris van hem????
[/quote]

Over m'n rug, dat die holler is dan anders.. Klopt. Heb ook echt mijn best gedaan zo recht mogelijk te zitten, maar ik had mijn beugels een gaatje langer gedaan dan anders omdat ik vond dat ik daar maar eens langzaam aan moest gaan wennen en echt wat was dat erg om met zo'n lange beugels te rijden. Hoopt dat het snel went!!!

Chris was heel enthousiast over hem Haha! . En wist misschien al een klant Verdrietig

[quote="imker schreef:
Is het nu zongroot Haha! paard, of zo'n klein Knipoog meisje????

Is dat die ene die je voor die handelaar rijdt (waar staat 'ie ergens, hoe oud en quanta costa?)

Allebei Knipoog
Hij heeft een aardige maat en ik ben heel klein Bloos

Hij staat hier thuis Die handelaar waar ik voor rijdt is mijn stiefvader Haha! Dus in Landgraaf.
Hij is pas 10 geworden. Wat quanta costa betekend weet ik niet haha Clown Dus daar kan ik geen antwoord op geven, Blond , sorry Bloos

Hééél erg bedankt allemaal Haha!

Op die foto kantelt hij inderdaad een beetje. Op de film valt het helemaal niet op dus het zal wel meevallen, misschien ongelukkig genomen. Maar het is altijd goed om erop te letten

Ik zat er op de foto's pas voor de 2e keer op!! Bij die waar we hem vandaan hebben heb ik er 10 minuutjes ongeveer opgezeten. Toen is hij de dinsdag gekomen en woensdag had ik les en is deze film (foto's...) gemaakt. Dus het was ook nog even zoeken. Aangezien ik vooral jonge paarden rij. Bijna alleen maar, ben ik gewend de hulpen veel meer door te laten komen. Maar hij reageert daar zo gevoelig op dat ik wat kleine foutjes maakte.
Bij het changement maakte hij de eerste 2x bijvoorbeeld een hele grote huppel Bloos! Daarna voelde ik hem beter aan en ging het héél soepel.
Alles ging tactvoller en met veel meer schwung Haha! !

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-04 18:07

Mikkie schreef:
Sorry, kan het niet laten.
Solvej lijkt geen ukkie op hem, Solvej IS een ukkie. Schijnheilig

Oja, wat ik ook nog wilde vragen.
Wat je vind mag je hebben he????
Weten jullie wat ik vanmorgen in Codex stal vond?????

Juist Michar.......... dus het is niet Solvej's Z2 paard, maar MIJN Z2 paard. Haha! OK dan!

Wat jij vind doet er niet toe Tong uitsteken Knipoog
Ja we hebben heel wat moeten verzetten en verplaatsen en nog hebben we een stal te kort en klopt het allemaal niet Scheve mond

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 18:37

Mikkie, wat je vindt moet je naar de politie brengen. Tong uitsteken
Dus hij kan beter blijven staan Knipoog

Stal te weinig? Snel ene verkopen Tong uitsteken

Tervano gaat trouwens ook richting Z2, hij liep super vandaag Haha!

Kieffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 18:43

Mooi paard! Zoals Kyra al zei, bij die eerste foto van het appuyeren lijkt hij zijn hoofd te kantelen. Ook heb ik het gevoel dat hij bij de schouderbinnenwaarts te veel buigt in zijn hals en te weinig in de rest van zijn lichaam. Hij lijkt niet op drie hoefslagen te lopen. Ik kan het verkeerd zien hoor Lachen . Je moet alleen nog wel een beetje groeien Tong uitsteken

Lampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 19:26

Gaag!! echt een mooi beestje, loop ook al zijn oefeningen super goed.
heb verder geen commetaar, want het is ook maar een moment opnamen!! ziet er goed uit.. ben echt wel jaloers!! kon ik dat maar denk ik nu Party!!

ingeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 19:35

mooooi beest!! en niet alleen dat de knopjes er al allemaal op staan, jij hebt er dan ook nog eens alle sleuteltjes voor Haha! OK dan!
ook met een paard mét knopjes doe ik nog niks hoor Bloos Schijnheilig !

KellyenXena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 20:00

Wat een onwijse kwijl foto's zeg!!!! WAUW! OK dan!
Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn!

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 20:30

Mooi paard! Mooie combi ook zo! Jammer dat de foto's van slecht kwaliteit zijn maar dat maakt niets uit eigelijk want je kan goed zien wat hij allemaal kan! Veel plezier er nog mee

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 21:40

erg leuk paard, je rijd hem ook heel netjes... al valt mij op alle foto's van jou (ook op andere paarden) op dat je wat onderuitgezakt zit... dit kan natuurlijk ook zo lijken.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 22:40

leuk paard! loopt lekker zo te zien! hoe groot is ie? richting 1.70/1.75 volgens mij, want je ziet er normaal niet zo heel klein uit op een paard Knipoog

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-04 09:16

Dankjewel alemaal Haha! Haha!

Kieffertje, hij buigt daar ook genoeg in zijn lijf maar in de hals iets te veel nog, daarna werd het steeds beter (Übung macht der Meister he Knipoog ) maar die zijn altijd van achter gefilmd dus daar kon ik niks van maken... Dat groeien gaat denk ik niet meer lukken Bloos!

Ingeo, de sleuteltjes moeten alleen nog wat bijgeschaafd worden, maar het begin is er gelukkig Haha!

Kelly, dat is inderdaad een héérlijk gevoel, maar dat heb ik je toch wel al laten weten he Knipoog Tong uitsteken

LiSSy, op hem klopt het inderdaad, heb ik hierboven ook al eens aangegeven. Maar op andere paarden is me dat op de foto's nooit opgevallen? Dadelijk maar eens foto's doorspitten Haha!

Renske, we dachten 1.78m ongeveer maar kan ook best iets groter zijn Bloos!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 09:57

mooi maatje voor mij dus, met mn 1.80 en mn lange benen Haha! maar ja hij zal wel aardig buiten mn budget vallen Schijnheilig
vind t echt een leuk dier om te zien!