LICOR op barokke paardenwedstrijd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Skattie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 21:30

Hey Lobke, mooie foto's!! Licor liep op die spookhoek na volgens mij wel lekker ontspannen!! Het ziet er goed uit!!

Rijo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 21:30

Gefeliciteerd nogmaals super hoor die foto's.

gr

letziforevr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:18

ik durf het bijna niet te zeggen,maar dit paard vind iik bijna nog mooier dan mijn knappe vent Bloos!
kleur,bouw,manen...kortom alles is perfect...uhhhh...mijn paard is vast liever! Bloos *LOL*
meermeermeer!!!!

Frankinero

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:48

He Lobke, dat ziet er wel goed uit zeg. Zullen wij een keer een pas de deux gaan rijden want ik denk dat onze spaanse mannen wel heel leuk naast elkaar passen.

Nee het gaat echt goed, wanneer ga je echt starten. Ik moet 6 juni nog in de B starten en dan hoop ik mijn laatste wp te halen en dan start ik de 13 in de L1. Spannend he.

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:51

Ow ligor !! ik vind hem zo stoer Kwijl echt een onwijs gaaf paard. hij beweegt ook super mooi Lovers hebbe ?

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:55

Gave foto's hoor! Licor is echt knap in t wit Lovers

Alleen die ene standfoto Verward Hij lijkt net een oude opa Bloos

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 23:11

Ziet er netjes uit!! Op naar een echte wedstrijd zou ik zeggen.

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 23:31

Hey Lobke WA heb ik spijt dta ik nie kon komen..
Ik vind het heel goed en zou zeggen ga zo verder zonder spookhoek en je zult bij de beste zijn als nie de beste ...heb de andere fotos nie gezien maa heb al verschillende andere wedtsirjden zo gezien en , jullie doen het echt prima!!
Dank je voor de foto's Haha!

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 23:54

Wat is het toch een ontzettend knap paard! Netjes gedaan, op naar de officiele wedstrijden!

Lukt het trouwens niet om de vlecht strak langs z'n hals te vlechten? Of heeft Licor hele dikke manen?

shasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 00:56

Goed gereden, hij gaat goed vooruit.
Hele mooie foto's trouwens!!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-04 01:24

DinkeyGirl schreef:
Alleen die ene standfoto Verward Hij lijkt net een oude opa Bloos

Helabee! Mijn paard niet lopen beledigen!! Tong uitsteken
Waarom? Door zijn typische ezel-look met zijwaartse oren? Sja, hij is niet altijd fotogeniek... Ach gut

@Naz: Ik heb die vlecht 3 keer opnieuw moeten maken doorheen de hele dag (we waren er van 10u tot 17u)... Ik slaag er echt niet in hem strakker te maken

@Skattie: met losrijden was hij zo ontspannen als wat, in de ring maakte hij zich enkel sterk in de buurt van die hoek... alles is daar mislukt Haha!

Frankinero

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 08:25

Wat ik dus doe als ik met Domingo wedstrijd heb is even een beetje schuimgel in zijn manen doen, ik heb nog nooit een losse vlecht gehad. Wel goed uitspoelen na je wedstrijd hoor.

Rijo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 08:26

de bekende ezellook daar kan ik ook over meepraten.

(dat is de rustheidszelve van de barokke paarden) Haha!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 09:24

Makhali schreef:
de bekende ezellook daar kan ik ook over meepraten.

(dat is de rustheidszelve van de barokke paarden) Haha!

Hehe nou de mijne niet hoor Haha! Tong uitsteken

Tsja de ezellook he *LOL* daar kannie ook nix aandoen Haha!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-04 18:27

Ik meen mij toch te herinneren, Malin, dat je ooit foto's hebt geplaatst van Suevo die een kameel (of een giraffe) nadoet Haha! Tong uitsteken

Het is en blijft moeilijk om bij Licor die oren naar voren te houden, hoewel hij in de proef toch steeds met zijn oren naar voren geprikt loopt Lachen

Velona

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 18:34

Wat een mooi paard zeg, hij zal de show wel helemaal stelen om zo'n wedstrijd! Maar ik vind hem toch een klein beetje aan de magere kant, iets voller mag naar mijn idee wel... maarja, waar heb ik het eigenlijk over. Je mag wel heel erg trots zijn op zo'n prachtige kerel als deze! Lachen

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 19:13

om toch maar de rest aan te vullen, hij zag er weer lelijk uit Knipoog
grapje he hij is veel te schoon, ma da is hier al genoeg gezegd!!
weet niet of ik hier nu iedereen over mij ga krijgen, maar ik zou mijn handen iets hoger zetten (doe het zelf wel ni ma kom Lachen )

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 19:34

Wauw
Gaaf man
Je hebt hem echt mooi aan het lopen, en je zit zelf ook netjes!!
m'n complimenten

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 19:37

Idra schreef:
Ik meen mij toch te herinneren, Malin, dat je ooit foto's hebt geplaatst van Suevo die een kameel (of een giraffe) nadoet Haha! Tong uitsteken

Het is en blijft moeilijk om bij Licor die oren naar voren te houden, hoewel hij in de proef toch steeds met zijn oren naar voren geprikt loopt Lachen

WHAHAHAHA ja das waar ook Tong uitsteken Haha! maar dat was omdat ik hem zoooooooooooooooooooooo lekker kriebelde Schijnheilig

Normaal gesproken heeftie op zowat alle foto's zijn oortjes naar voren (behalve dan als Annemieke rare vlechtjes in zijn haren maakt Haha! Schijnheilig )

SarahJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 21:13

Ziet er inderdaad super uit OK dan! !
Proficiat!

Als ik het mij goed herinner maakte je je bij de vorige fotoshoot zorgen over je houding.
Wel, hier vind ik het er helemaal niet slecht uitzien Pling .

Chapeau, hoor !

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 21:46

Mooie foto's! Jammer van die spookhoek maar de kop is eraf! Haha! Ben benieuwd naar de volgende keer.

Adrizotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 22:33

Hey Lobke,
proficiat met jullie mooie resultaat! Licor ziet er echt prachtig uit. Hij is terug wat verdikt nu hij op de wei staat. Veel beter! Nog veel succes verder en wanneer ga je nog eens op wedstrijd?

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-04 23:38

Bedankt voor de leuke reacties.

@Ellen (Adrizotje): Hij is idd weer wat verdikt nu op de wei, maar hij mag nog wat uitzwaren. Hij is enkel zo moeilijk dik te krijgen. In tegenstelling tot andere barokjes daar, er waren er echt die blubberden van het vet Tong uitsteken
Hij staat er nu al 24/24 op, maar ik denk dat hij gewoon niet zoveel eet als eetmonster Aad Tong uitsteken
Hoe is het nog met Aad?
De volgende keer is eind juni, maar ik ben nog niet zeker of pappie me daar naartoe wil brengen... Iig, hij vond het nu niet erg en was helemaal enthousiast over de trailer die we geleend hadden (wie weet komt er ook zo eentje?? Tong uitsteken) Haha!

@SarahJ: idd, die vorige shoot zat ik helemaal naar voren, maarik was toen erg onzeker over hem. Hij zat toen in zijn "als het me niet aanstaat ren ik er vandoor"- periode Haha! Ik heb toen gedacht hem te castreren... Boos!

@Titsia: ik zou idd mijn handen nog wat meer moeten dragen, daar wordt hard aan gewerkt tijdens de lessen, maar het blijft moeilijk om er de hele tijd aan te denken...

Tomm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 23:56

Heel mooi paardje vind ik dit.

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 00:01

Idra schreef:
Hij is idd weer wat verdikt nu op de wei, maar hij mag nog wat uitzwaren. Hij is enkel zo moeilijk dik te krijgen. In tegenstelling tot andere barokjes daar, er waren er echt die blubberden van het vet Tong uitsteken
Hij staat er nu al 24/24 op, maar ik denk dat hij gewoon niet zoveel eet als eetmonster Aad Tong uitsteken

Ik krijg mijn lusitano ook niet dik. Als hij geen trek meer had, stopte hij gewoon met eten. Ribben-tellen was het gevolg. Ook mais-meel hielp niet. Sinds enkele weken geef ik hem als extra slobber met nog een schep biks. Dat helpt wel. Hij vindt het heerlijk en blijft dus dooreten. Hij begint eindelijk wat meer paard te worden en ziet er eindelijk gezond uit. Zelfs zijn spieren lijken sneller te groeien