. het is een heel leuk paard hoor, en het is pas de tweede keer, dus jullie hebben nog genoeg tijd om te oefenen
. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Uums schreef:Bronco???????? Heet dat paard eigenlijk 'No fear' of iets in die trant en is hij een ruin van vijf jaar????? Wij hebben een Bronco in de zomerweide gehad. Hij was dikke maatjes met Hercules, mijn knollieDit paard lijkt erg op hem, maar die Bronco was toen veel ieler (uiteraard, hij was toen twee jaar). Hij had heel vriendelijke baasjes.

stephje"]
[quote="Uums schreef:Bronco???????? Heet dat paard eigenlijk 'No fear' of iets in die trant en is hij een ruin van vijf jaar????? Wij hebben een Bronco in de zomerweide gehad. Hij was dikke maatjes met Hercules, mijn knollieDit paard lijkt erg op hem, maar die Bronco was toen veel ieler (uiteraard, hij was toen twee jaar). Hij had heel vriendelijke baasjes.
) en die baasjes zaten vlakbij op de camping; heel aardig inderdaad! Citaat:Dat was het! Nevermind, iets met een N en het was ontkennend! Wat gaaaf dat jij nu op hem rijdt! Ik vond hem echt een superlief beest (hij en Herc deden alles samen ongeveer ) en die baasjes zaten vlakbij op de camping; heel aardig inderdaad!

(geintje). Wat het rijden betreft: inderdaad het is even wennen, van beide kanten welteverstaan. Bronco was onwennig en Steph ook natuurlijk, op de foto's zijn de fouten inderdaad erg duidelijk te zien maar over het algemeen viel het toch best wel mee hoor. Bronco is erg erkwillend en snel van begrip, maar wel als HIJ dat wil. Steph moet hem nog even overtuigen, en dat gaat beslist nog even duren. De afgelopen keer ging eigenlijk fantastisch op een paar stribbelingen na. Dat hij wat diep loopt klopt maar dat is puur dwarsliggen hij probeert nogal wat uit. De beugels zijn inmiddels 4 (!) gaten verlengt en het voorover "duiken" is nu ook over. Het op lengte houden van de teugels slaan we nog wel even in Steph
en anders geef ik Bronco de opdracht een zandruiter te creeëren. Tot slot de toekomst: komt goed het klikt met Broncie en dat is al een klein wonder op zich en Steph laat zien dat ze nu al vooruitgang boekt. Zo Steph je hebt wel door dat ik BOKT ontdekt heb,see you soon Claudia.