problemen met meisje uit mijn les

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 01:23

asjoe4ever schreef:
Zodra ik een pony verttrouw maakt het me niet uit dat deze er vandoor vliegt.

inderdaad, als Lis er bij mij vandoor gaat neem ik dat echt niet serieus.
Maar als het problemenpaard van een vriendin van mij dat doet piep ik wel anders!

_Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 13:14

ik denk dat de privelessen absoluut zullen helpen, gelukkig dat het nu al de goede kant opgaat.
ik heb paar weekjes geleden zat ik op een paard Tapaz op de manege, ik was zelf in 1x heel onzeker. Tapaz merkte dit en ik kon gewoon niet meer fatsoenlijk op een rijden, ik was dat van me zelf niet gewend. toen ik de volgende keer weer kwam, vroeg de instructeur of ik weer op em wou rijden, ik zei ja, want als ik het niet doe blijf ik angst en die onzekerheid houden. en gelukkig gaat het nu beter en kan ik er weer fijn op rijden, ik begrijp de angst van dat meisje dan ook wel.

Cuddle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 15:30

Ik snap de situatie wel maar het is wel heel erg irritant als iemand een beetje loopt te schreeuwen in de les waardoor andere paarden ook onrustig worden! Les 1 schreeuw niet op je paard!

Ik zou haar wel helpen bij het opnieuw beginnen, anders vind ze haar pony helemaal niet leuk meer en dan kan je gedag zeggen tegen de pony!