GertJan"]
[quote="Heinekengirl schreef:GertJan, hoe bedoel je ik geef banketstaaflig commentaar!!
Dat je het geen gezicht vind, OKE, daar kan ik me nog wat bij voorstellen! Maar dat je zo'n banketstaaflig opmerking maakt, dat zit me nu een beetje dwars.
Ik heb al meedere malen geprobeerd een klein persoon te vinden die er op kon rijden, en de pony heeft er inmiddels al 3 "bang" gemaakt. De eerste 2 durven niet meer te rijden, de laatste nog wel, maar die heeft een eigen pony. De pony is totaal niet geschikt voor kleine kinderen!
banketstaaflig ben jij, zeg... Dat er zulke mensen rondlopen. Je hebt zeker totaal geen idee hoe sterk shetlanders zijn, of wel?!
En dat ik aanvallend reageer ofzo, ja, dat is zo! Maar zou jij 't leuk vinden dat er altijd en eeuwig gezegd word dat je te groot bent?! Ik BEN te groot, ik weet het! Maar de lengte/grootte maakt niet echt veel uit, voor een shet ben je al snel te zwaar. Maar ik weeg maar 42 kilo, dus ik ben niet te ZWAAR, en daar gaat het om.
Dat het geen gezicht is, WHO CARES, ik rijd toch geen wedstrijden oid?
Een beetje minder mag wel. Ik heb jou persoonlijk niet beledigd, ik heb alleen mijn mening gegeven. Als je een topic start is het de bedoeling dat mensen hun mening geven. Ik heb niet gezegd dat je te zwaar bent, maar je bent nu eenmaal te groot. En toen ik nog op een pony reed, een E-pony wel te verstaan, werd mij ook constant gezegd dat ik te groot was. En toen hoefde ik ook niet zo aanvallend te reageren. Niet dat ik leuk vond... dus is de pony toen verkocht, heb je er geen last meer van. Je mag van mij best op een shetlander rijden, niemand die er last van heeft, maar als je om een mening vraagt kun je die natuurlijk krijgen. Kijk, het ziet er niet slecht uit wat je doet, maar je moet toegeven dat je grootte het totaalbeeld verstoord. Ik kan hier natuurlijk wel gaan zeggen dat je geweldig bent en je pony ook, je kunt immers niet goed tegen kritiek heb ik gemerkt, maar wie heeft daar wat aan? Hoe bedoel je dat ik niet weet hoe sterk shetlanders zijn? Bedoel je sterk dat ze veel gewicht kunnen dragen? (Dat heb je later in je bericht trouwens al tegengesproken, en ik heb niks over je gewicht gezegd). Of bedoel je dat ze sterk in de mond oid zijn? Ik vind het persoonlijk niet aangaan dat je meteen een oordeel over iemand hebt, die alleen zijn mening verkondigt, die jou toevallig niet aanstaat. Je had beter even kunnen waarschuwen: "Geef alleen positief commentaar, anders wil ik nog weleens wat opvliegend worden."
[/quote]
Ben het helemaal eens met gert jan en ook met zijn commentaar,
En jij moet niet zo Banketstaafig reageren Want je vraagt om commentaar en dit zijn alleen maar een mening Hier over en vind Persoonlijk dat hij helemaal gelijk heeft