. Rot voor je hoor, dat je er zo elegant af bent gedonderd
. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Cupid schreef:De hond is van mijn instructrice. Eigenlijk moet hij aan de andere kant van de sloot blijven, maar dat vergeet hij nogal vaak.
en dan lig jij er 2 x behoorlijk hard af... auwtsch.

Loolapelooza schreef:[edit] GribaldiFan heeft ook gelijk, maar aangezien je al les hebt ga ik er maar vanuit dat je bezig bent deze problemen op te lossen![]()
[/edit]
.
Dacht Ook dat ik het bij dei van mij eruit had het bokken en steigeren, Tot dat ik hem sochtends uit zijn stal pakte en aan het rijden ging, whehe Zat er nog geen halve ronde op en voelede hem al kroppen onder me whehe Eeerst 2 keer flink hoog komme en als een gek met de bolle rug kop tussen de benen te bokken, Normaal zit ik dat wel uit maar wat blijkt dus de stal eigenaar had ze niet buiten gehad die ochtend whehe dus meneer was een beetje fris
GribaldiFAN schreef:Je paad zal toch moeten leren dat een ruiter er niet af valt als hij gaat bokken.
hahaha ik heb hier echt die filmpjes 3 minuten lang achter mekaar gekeken (minstens) en elke keer lag ik nog in een deuk
ooh je kan me hier oprapen zeg, haha vooral die laatste, sorry ik ben iemand die erg houd van leedvermaak, ook om m'n eigen dus daar ligt het niet aan
maar ik vind zulke filmpjes altijd prachtig om te zien