Levi @ work (vorige week)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-04 15:37

Viking schreef:
Hij loopt al leuk hoor,ik vind hem alleen nog flink iel,die hengst van mij ook al,ik ben blij dat hij volgende week naar huis komt

Vind het bij Levi wel meevallen, hij is altijd al slank geweest...heel anders van bouw dan een fjord Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 17:32

he sil, zullen wij de regel "cap verplicht voor instructeurs/instructrices" instellen? Haha!

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 20:25

Aahh leuk dat het zo goed gaat Lachen

Idd heel verstandig van die cap..maar ben ik dan de enigste die denkt aan de klompen ??
ik denk dat jullie bij iemand anders ook wat over zouden zeggen..
maar dat is toch wel erg onverstandig bij een jong paard of ligt dat nou aan mij Verward
cap op en goed schoensel is toch normaal de regel Tong uitsteken
Nja maakt mij verder ook niet uit, maar normaal word daar zo fel op gereageerd op bokt en nou zegt niemand wat..
maar ik wel Tong uitsteken Schijnheilig

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-04 22:00

Haha er is wel eerder gereageerd op de klompjes van Kim
Ach...het is niet zoals het hoort misschien, maar stel dat ze blijft hangen bij een val, schiet haar voet er zo uit. Dus vastzitten doet ze niet

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 22:08

Ik rijd niet echt heel lekker op mn klompen.... maar ik heb er ook geen hinder van Haha! Haha!... Ik zit maar een minuut of 10 op dat paard, stel dat ik echt zou gaan rijden dan doe ik wel mn kisten of mn laarzen aan.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 00:36

Anique_Vaandrig schreef:
he sil, zullen wij de regel "cap verplicht voor instructeurs/instructrices" instellen? Haha!

Maakt mij niet uit wat Kim op der koppie heeft als ze opstapt, meestal is dat alleen als Par een hele stomme bui heeft dus ben ik allang blij dat ze opstapt Haha!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-04 08:51

Sily"]
[quote="Anique_Vaandrig schreef:

Maakt mij niet uit wat Kim op der koppie heeft als ze opstapt, meestal is dat alleen als Par een hele stomme bui heeft dus ben ik allang blij dat ze opstapt Haha!
[/quote]

Hmm maandag had Par ook een hele stomme bui toch Knipoog Maar Kim is er niet opgestapt. Heeft alles te maken met vooral NIET boos te worden Syl Schijnheilig Haha!

Kim hoe je dat naar buiten straks met dat pony'tje van mij? Op je sokjes Schijnheilig *LOL*

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 12:52

ziet er goed uit Ineke, echt om trots op te zijn. Heerlijk dat Leefje zo braaf is

peggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 13:02

wat gaat het goed zeg! heel leuk. als je m ooit wil leren springen houdt ik me aanbevolen hoor Knipoog

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 13:10

Ziet er echt goed uit hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 16:53

peggel schreef:
wat gaat het goed zeg! heel leuk. als je m ooit wil leren springen houdt ik me aanbevolen hoor Knipoog

haha! ja hoor peggel...

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 17:46

Wat fijn dat het zo goed gaat. Ik zou zeggen ga zo door!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-04 20:09

peggel schreef:

Haha is goed...hij vind springen uit de wei wel leuk, maar over balkjes geloof ik iets minder Haha!