Heerlijke rit met Wendy

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 23:46

Marinke"]
[quote="Margon schreef:
Leuke foto's hoor!
Maar ik blijf er onverantwoord vinden dat jullie met halster rijden!

En wat vind jij dan van freestyle rijden?
In feite ishet niet gevaarlijker dan met hoofdstel, sommige ponys zijn zelfs beter met een halster (of bitloos hoofdstel) te rijden! Met hoofdstel kun je er evengoed afvallen Knipoog
[/quote]

Ik heb vandaag voor het eerst met hackamore buiten gereden op mijn altijd erg hete merrie Ging echt super bijna de hele weg aan de lange teugel en als ze dan ging dan was het gewoon een lichte druk en we hadden weer normaal tempo OK dan!

Ik vindt het dus fantastisch

Marinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 12:06

pony25"]
[quote="Marinke"][quote="Margon schreef:
Leuke foto's hoor!
Maar ik blijf er onverantwoord vinden dat jullie met halster rijden!

En wat vind jij dan van freestyle rijden?
In feite ishet niet gevaarlijker dan met hoofdstel, sommige ponys zijn zelfs beter met een halster (of bitloos hoofdstel) te rijden! Met hoofdstel kun je er evengoed afvallen Knipoog
[/quote]

Ik heb vandaag voor het eerst met hackamore buiten gereden op mijn altijd erg hete merrie Ging echt super bijna de hele weg aan de lange teugel en als ze dan ging dan was het gewoon een lichte druk en we hadden weer normaal tempo OK dan!

Ik vindt het dus fantastisch
[/quote]
Precies ik ken ook iemand die dat doet, die pony is ook veel beter bitloos te rijden!

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 09:09

Maar nu wou ik gisteren weer gaan rijden had ze 2 bulten bij haar singel Huilen