jammer zeg van je punten volgende keer beter maare mooie haf hoor!
Liza_vL
Geplaatst: 21-05-04 23:16
Hmm hij loopt niet echt nagevelijk, maar wel mooi zijn beentje zo. 2e met 147 is wel laag, hoeveel deden ermee? Ook wel logisch dat je maar een 6 voor de verzorging had trouwens, z'n manen hangen gewoon los!
Manon
Geplaatst: 23-05-04 11:28
Ik vind persoonlijk die 6 voor verzorging wel aan de lage kant. Je hoeft niet perse in te vlechten, en bij een Haflinger vind ik knotje ook niet zo mooi. Doe dan een hengstenvlecht of gewoon los. Je pony is wel schoon en zelf zie je er netjes uit, dus dan had ik persoolijk wel een 7 gegeven.
Tsja, ik heb ook zovaak lage punten gehad, je moet gewoon lekker doorgaan en de volgende keer gaat het misschien weer veel beter en tref je een ander jury.
Kieffertje
Geplaatst: 23-05-04 12:10
Ik had gister ook een 6 voor mn verzorging, terwijl mn paardje van top tot teen gewassen en ingevlochten was en ikzelf gewoon in tenue reed met mn haren in knot enz. Ja, de kont was wat donkerder dan de rest, maar dat is gewoon haar kleur. Schimmels... Ik vind dat echt stom, zulke lage punten voor een verzorgd paard! Rijdt je normaal je pony trouwens wel iets meer nageeflijk/in elkaar? Mis ik hier een beetje.