Hahahaha, ik en een demootje weggeven met Jur....crisis nee...doe dat maar niet! Dan ga ik af als een gieter! Hee Sanderijn, ik weet het dat ze zich eruit drukt.... zzzzzenuwachtige merrie haha. Er wordt hard aan nageeflijkheid gewerkt met de meninstructeur, die kan haar echt toppie laten lopen.... En mijn vader wil het zooo graag leren haha. maar zo makkelijk als ze nageeft onder het zadel, zo simpel doet ze het niet voor de kar... Thanks voor de tip hoor!
sanderijn
Geplaatst: 19-10-01 11:23
ach meidje werken en oefening baart kunst plaats je nog eens nieuwe foto's als er vorderingen zijn?
Jurga
Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-01 11:50
Ja, zal ik doen. Tijdens de menwedstrijd liep ze veel beter, maar daar zijn tijdens de dressuurproef helaas geen foto's genomen. Maar een eerste prijs én de wisselbeker krijg je toch niet voor niks. Jur is gewoon een haaibaai. Maar san, jij krijgt je foto's hoor, als ik die een keer gemaakt heb... Ik moet gewoon eens pics nemen als de meninstructeur haar weer eens overpakt.... Dan is ze pas mooi! Maar ik vindt jouw Tinky ook zo gaaf voor de kar, echt super!
sanderijn
Geplaatst: 19-10-01 11:51
hihi thanks*bloos*
Jura
Geplaatst: 19-10-01 12:18
Echt heeeeele mooie foto's!! Gaat ze nou ook onder het zadel lekkerder lopen als ze heeft gemend? Mijn paard ging altijd lekker lopen als ze aan de lange lijnen was getraind!
En ze is inderdaad erg bruin!
Jurga
Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-01 12:27
Ze loopt wel lekker als ze veel voor de kar loopt, maar probleem is het nageven.... dat doet ze met mij wel en met pa nog niet....
Mieke
Geplaatst: 19-10-01 13:30
Mooi paard zeg! Volgens mij ben jij erg blij met SuperJurga! En ik met SuperToon....
Jurga
Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-01 13:33
Ik ben hartstikke trots op mijn SuperJurga idd. Niet altijd, soms kan ik haar wel wurgen. Maar iedereen is trots op zijn of haar paardje, is gewoon een feit. Wees jij ook maar blij met je SuperToon hoor, naar de verhalen die ik van je heb gelezen, mag je dat echt wel zijn! Ik ga nu weer naar mijn paardje toe.... Kijken of mijn nieuwe stalgenote aanwezig is.
Spades
Geplaatst: 19-10-01 20:32
Leuke foto's hoor Iloon, van het Lunters Daagje Peerdsturen Als er gesprongen wordt in Lunteren noemen ze dat dan 'peerdhuppen'
zie wel een boel zweepjes *bibber*
Dorine
The one and only
Geplaatst: 19-10-01 21:01
Gave foto's zeg... Echt een paardje om van te Ik ben niet zo'n tuigerfan, maar sommige paarden, zoals Jurga, dan ben ik helemaal 'om', en dus totaly in love... Die foto waarbij ze zo bezweet is, vind ik echt prachtig! En inderdaad, mooie zweetdeken, ik heb zoiets in het groen, destijds voor mijn verzorgpaard ooit gekocht. Heerlijk die dingen, vooral als je met vijf graden onder nul om half tien 's avonds nog over straat van de manege naar huis moet rijden... Dan ging die over het zadel, wollen halsdeken erbij, Sanderijn op de fiets ernaast, en hup naar huis... Oh wat zag hij er dan uit als een lieve knoepergrote teddybeer !! En Sanderijn nog bedankt voor je hulp destijds in weer en wind... ik had voor jou ook bijna een wollen uitrijdeken gekocht ...
sanderijn
Geplaatst: 19-10-01 23:00
haha gekkerd!die groene deken,die heb je toen van mij overgekocht weet je nog?enne niets te danken,ik deed het graag voor je!
superdoos
Geplaatst: 20-10-01 09:15
Dat mennen is echt cool he! Mijn paard kan het nog niet maar ze zou een supertuiger zijn! En jouw Jurga doet het ook niet verkeerd!