Wedstrijdfoto's van gisteren (dressuur).

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 14:41

Wat een leuke pony heb je zeg, stoer koppie! Jammer van de punten, maar volgende keer gaat het vast beter!

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 18:39

Lieke schreef:
Dioxide: hij heeft wel bandages om, maar voor het eerste proefje gingen ze af, dus tussen het eerste en tweede proefje waren ze af.

Hehe ik dacht al, hoe zit dit?! Haha! *LOL*

DiamondCheckers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 18:58

Wat een leuk ding zeg!!! Mooie foto's hoor!

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 21:50

Dioxide"]
[quote="Lieke schreef:
Dioxide: hij heeft wel bandages om, maar voor het eerste proefje gingen ze af, dus tussen het eerste en tweede proefje waren ze af.

Hehe ik dacht al, hoe zit dit?! Haha! *LOL*
[/quote]

*LOL* Ik moest ook even 2 keer kijken hoor, maar toen had ik m door Knipoog
Ik heb zelf nl ook bandages om, om de voetjes wit te houden.
Maar leuke pony! Jammer van je punten, maar ach ja, iedereen heeft wel eens zn dag niet, volgende keer is het weer helemaal toppie OK dan!
Het plaatje ziet er trouwens heel netjes uit! (alleen die neusriem iets hoger he?!, maar je had al een gaatje bijgeprikt. Op een van die foto's zie je nog een pony lopen, op foto 8, zoals die neusriem zit moet die van jou ook ong. zitten (even richtlijntje))

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 22:02

Mooie pony zeg! Jammer van die punten, toch vind ik het er zo wel netjes uit zien. Dat van die neusriem viel me ook gelijk op maar je hebt er dus al wat aan gedaan Knipoog

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 22:05

Nou het ziet er in ieder geval erg leuk uit, pony loopt goed, en jij doet zo te zien ook erg je best (beetje gespannen, maar goed het is immers concours) beetje in en uit ademen kan wonderen doen Haha!

Thortana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 22:46

ahhh super lief beessie zeg

Hester

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 23:26

*Trouwe groom meldt zich* Haha!

Ook even een paar reacties op de reacties:
Er zijn geen foto's van de proef zelf, aangezien degene die de foto's maakte, ook de proef voorlas Knipoog (en ik kan veel tegelijk, maar om te voorkomen dat ik vergeet waar ik ben in de proef, gebruik ik m'n andere hand maar niet om foto's te maken Knipoog Haha! )

Ik heb Ragne ook nog gezien, maar niet echt gesproken... Telt dat als meeten?

Verder vond ik deze keer de proeven eigelijk een stuk beter gaan, je ging dit keer zeg maar niet twee keer links waar je rechts zou moeten Haha! (Gnagnagna - evil laugh) Maar ik had dan ook niet echt tijd om op te letten hoe je reed...
sorry nog voor die hoestbuien tussen het lezen door

Eliane

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 18:56

Jammer dat het niet zo goed ging, maar Smiles ziet er wel supergoed uit: glimt je tegemoet Pling (of heb je als een gek zitten poetsen? Knipoog ).

Ik wil ook een keer mee komen kijken

RockyLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 19:13

Wauw echt een lekker koppie heeft die! Lovers En de volgende x beter he? Lachen

Hester

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 12:24

Eliane schreef:
Jammer dat het niet zo goed ging, maar Smiles ziet er wel supergoed uit: glimt je tegemoet Pling (of heb je als een gek zitten poetsen? Knipoog ).

Ik wil ook een keer mee komen kijken

Nou, als we het over als een gek poetsen hebben... Clown Haha!

We moesten dus rond kwart over acht van stal vertrekken, om lekker rustig aan te kunnen doen... Lieke zou er rond kwart voor acht zijn, ik zou acht uur komen, nog net genoeg tijd hebben om z'n staart in te vlechten, om vervolgens rustig te vertrekken...

Toen ik even over acht aankwam (7 uur opstaan op zondag is niet mijn sterkste kant) keek Miles heel verbaasd op toen ik binnenkwam... En geen Lieke te bekennen... Dus ik bel haar - ze neemt niet op, en mijn batterij blijkt leeg te zijn, dus nog een keer bellen kan niet meer.

Dus ik naar haar huis fietsen, tien minuten aan de deur staan bellen, tot ze de bel hoorde, wakker werd, en open kwam doen... Toen moest ze nog d'r spullen bij elkaar zoeken, waarbij ik vast de belangrijkste meenam, om Miles vast op te kunnen zadelen...

Dus de knotjes afmaken en de staart invlechten hebben we pas op het wedstrijdterrein gedaan, borstelen vooral onder het zadel...

Maar goed dat Miles zich schoon had gehouden 's nachts... Lovers

We zijn trouwens alsnog ruim optijd aangekomen Haha! Mede dankzij een wijziging van de startlijst

Eliane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 15:26

Briljant: Go Lieke OK dan! Haha! Dan kent Smiles z'n baasje beter dan je had gedacht Tong uitsteken

Hester

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 18:08

Soort van verrassend dat ik me niet had verslapen, en Lieke wel... Haha! Ik had het eigelijk andersom verwacht...
Ik had me ook verslapen, maar werd spontaan vijf minuten nadat mijn wekker afgegaan was, wakker Haha!

Brit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 18:22

Stoere foto's mooi paardje ook
hoe groot is die???
jmmer van de punten

alexandra15

Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 21:49

Die punten zijn helemaal niet slecht hoor! oook niet goed, want ze zijn pas goed vanaf 156:) maar slecht vind ik pas onder de 130. Mijn mening hoor. Misschien moet je je neusriem inderdaad een gaatje korter doen, zodat ie iets meer boven op de neus zit. Je zat er mooi op en je pony liep ook mooi!!!! jammer dat je geen wp hebt, maar het plaatje is mooi, nu alleen de figuurtjes nog! Het komt vast allemaal goed!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:23

Uhm, onder de 130?
Nou ik heb een hoop slechte proeven gereden, maar onder de 130 heb ik nog nooit gehaald volgens mij... Lips are sealed

Hester

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:44

Hmmz... onder 130 punten moet je echt heel weinig goed hebben gedaan... Ik heb een keer een proef met 5 drieen gereden, en nog had ik meer... Bloos!

Maar goed, vorige keer had Lieke daar twee winstpunten gereden, Miles dacht dit keer ook, 'schiet op, deze rondjes heb ik al een keer goed gelopen' Knipoog

@ Marah: Ik geloof dat ie 1.45 of zoiets hoog is... Is wel officieel opgemeten, maar ik weet het niet uit mijn hoofd... Dus dat zal Lieke even voor je moeten zeggen denk ik Lachen

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-04 14:03

Clitia schreef:

@ Marah: Ik geloof dat ie 1.45 of zoiets hoog is... Is wel officieel opgemeten, maar ik weet het niet uit mijn hoofd... Dus dat zal Lieke even voor je moeten zeggen denk ik Lachen

Officieel is zn paspoort: 1.42 op zn 8e
vorige eigenaren zeiden 1.43
En op zijn 3e was hij 1.47 hij is dus 5 cm gekrompen.