Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
patos schreef:Het moet in principe niets uit maken, alleen wordt de keertwendig meestal door de verzamelde stap gevraagd en de wending in arbeidsstap.
danifur schreef:misschien zou je het met een zweepje erbij kunnen proberen bij de buitenkant dan en als ze probeert haar kont naar buiten te gooien corrigeren met een klein tikje(ik ben namelijk absoluut niet van het slaan ofzoiets) dus proberen te corrigeren met een klein tikjue dan op haar kont ofzo
Tyrza"]
[quote="danifur schreef:misschien zou je het met een zweepje erbij kunnen proberen bij de buitenkant dan en als ze probeert haar kont naar buiten te gooien corrigeren met een klein tikje(ik ben namelijk absoluut niet van het slaan ofzoiets) dus proberen te corrigeren met een klein tikjue dan op haar kont ofzo
, dus het is maar gissen voor een oplossing, het is namelijk moeilijk om iets over een paard te zeggen als je niet precies zien wat hij doet en hoe hij verder in de training loopt. en ik persoonlijk denk dat je niet bij alles tikje= voorwaarts hebt, want als je zijwaarts gaat gebruik je toch ook wel een een zweepje zodat hij zijn kont erbij houd ofzo