Maar de manier van rijden en die stang .. nee

Tips e.d zijn hierboven al gegeven, doe er wat mee
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Even wat over in de krul trekken, Als ik me teugels aan neem gaat die gelijk in de krul, Ik snap ook wel dat het aan het bit licht ja, Want het meisje op die eerste foto's krijgt bijna nooit een paard erdoor en deze.. Floept er gewoon doorheen. Ik ga gewoon eisen dat er een ander bit op komt en anders rij ik er gewoon niet meer op .. Ik ga er van het weekend weer heen, dus ik zal kijken wat ik er aan kan doen Shariff97 schreef:Even wat over in de krul trekken, Als ik me teugels aan neem gaat die gelijk in de krul, Ik snap ook wel dat het aan het bit licht ja, Want het meisje op die eerste foto's krijgt bijna nooit een paard erdoor en deze.. Floept er gewoon doorheen.
Shariff97 schreef:Ik zal snel vragen of er een ander bit in kan, Ik heb zelf ook helemaal geen verstand van dit BittenpraatEven wat over in de krul trekken, Als ik me teugels aan neem gaat die gelijk in de krul, Ik snap ook wel dat het aan het bit licht ja, Want het meisje op die eerste foto's krijgt bijna nooit een paard erdoor en deze.. Floept er gewoon doorheen. Ik ga gewoon eisen dat er een ander bit op komt en anders rij ik er gewoon niet meer op .. Ik ga er van het weekend weer heen, dus ik zal kijken wat ik er aan kan doen
waarom denk je dat hij er zo doorheen floept? Heb je enig idee hoe veel pijn je dit paardje doet? Je dwingt hem zo in de krul te lopen omdat het de enige plek is waar hij geen/weinig pijn heeft. Dit is geen paardrijden meer hoor!
En je moet ook wel wat aan je houding doen en zeker wat langer gaan zitten ook loopt hij soms erg diep maar dat vind ik dat je dat al snel hebt met friezen. Wel heel erg chique beesje hoor en om van weg de
Paard wordt in de krul getrokken,kan zo nog wel even doorgaan,maar dat doe ik maar niet
Lekker als je paard zo terug komt van een africhtingsstal was het toch??Je gaat toch geen paard aanrijden met zo'n bit??!!!Wat moet je dan als dit scherpe dit niet meer werkt....messen erin hangen
.Vind dit echt erg
Gewoon triest voor het dier. irish_lady"]
[quote="Shariff97 schreef:Ik zal snel vragen of er een ander bit in kan, Ik heb zelf ook helemaal geen verstand van dit BittenpraatEven wat over in de krul trekken, Als ik me teugels aan neem gaat die gelijk in de krul, Ik snap ook wel dat het aan het bit licht ja, Want het meisje op die eerste foto's krijgt bijna nooit een paard erdoor en deze.. Floept er gewoon doorheen. Ik ga gewoon eisen dat er een ander bit op komt en anders rij ik er gewoon niet meer op .. Ik ga er van het weekend weer heen, dus ik zal kijken wat ik er aan kan doen
waarom denk je dat hij er zo doorheen floept? Heb je enig idee hoe veel pijn je dit paardje doet? Je dwingt hem zo in de krul te lopen omdat het de enige plek is waar hij geen/weinig pijn heeft. Dit is geen paardrijden meer hoor!