Ik rijd in de B, dit was mijn 2e wedstrijd met haar.Vorige keer hadden we wel een winstpunt, dus we zijn al B+1
Prima schreef:Telt hij in de stapt? Ziet er leuk uit. Lijkt een beetje op een Gelders paard.Waar zie jij een stapfoto dan Het is idd een Gelderse merrie, Loek x Goudsmid, zie voor meer info m'n profiel *Edit, afz: Ilindra *
Albert"][quote="Prima schreef:Telt hij in de stapt? Ziet er leuk uit. Lijkt een beetje op een Gelders paard.Waar zie jij een stapfoto dan Het is idd een Gelderse merrie, Loek x Goudsmid, zie voor meer info m'n profiel *Edit, afz: Ilindra *[/quote]Owh Ik dacht ergens op de vierde. Zal dus een drafje zijn....!
Wauw, wat een enorme uitstraling heeft dat paard!!! Ik vind het ook een geweldig mooi dingetje! loopt zo te zien ook heel fijn!! Dikke proficiat!
Lia, kom je zaterdag toch op de NH starten? Leuk! Kom ik even kijken! Wat ziet Lisa er fantastisch uit zeg, jullie zijn zo'n leuke combi!
Jurga schreef:Lia, kom je zaterdag toch op de NH starten? Leuk! Kom ik even kijken! Wat ziet Lisa er fantastisch uit zeg, jullie zijn zo'n leuke combi!Ja, we straten idd op de NH, komen de startlijsten online of worden die opgestuurd?
super mooi beestje, erg aansprekend hoofdje (vooral met dat hoofdstel ).Jammer van je punten, maar dat komt nog wel goed want 't ziet er netjes uit!