Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Escala is een volbloed arabier v.Porsche m.Muscadet (v.m. Ibn Shahal m.m. Hjalmar) Scaal en Krimh passen zowel uiterlijk als op papier erg goed bij elkaar!
Beide zijn Russisch/Engels gefokte arabjes...enne...alle informatie is natuurlijk meer dan welkom! 

Ik zou het veulen idd het liefst houden, maar ja, ik heb Escala niet aan huis staan dus ik moet natuurlijk wel kijken of ik me 2 paardjes kan veroorloven...want Escala gaat iig niet weg, daarvoor voel ik me teveel verbonden met mijn meis
Maar ik ben al op zoek naar een andere baan, hoef net eens zoveel meer te verdienen, maar een beetje zo mooi mee genomen zijn...Ik geloof dat ik voor 2 paarden f750,- stalgeld zou moeten betalen, dat valt op zich wel mee, maar toch...Enne...dat Krimh niet zulke hele grote paarden fokt vind ik niet zo erg...Ik hark ben ook niet zo groot en Escala is 4 cm kleiner dan Krimh, maar ik hoop wel dat het veulen uiteindelijk iets groter wordt dan de moeder...maar met een cm ben ik al tevreden...hahaha...is tenminste iets he...