) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ankie1 schreef:Er is een verschil tussen iets gewoon zeggen en iemand de grond in trappen,daar gaat het om. En ik zeg nu niet dat jij dat doet,maar er staan hier veel ractie,s bij die niet echt opbeurend zijn,ik denk dat dat ook wel anders kan.Zo en nu ben ik er klaar mee.
En die handen iets losser doen, die foto die Craignethan uit je profiel gevist heeft, daar loopt ze toch een stuk vrijer op, en zit jij ook meer op je gemak volgens mij.
maar je ziet toch een duidelijk verschil. Is ze soms ziek geweest? Dat kontje en bij de lies ziet het er zo zielig uit...
Of is de foto op een zeer ongelukkig moment genomen? MarianneR schreef:Veel mensen denken dat je met een Z-paard zo kunt wegrijden en binnen no time in het Z zit. Ik weet wel beter
ik kon mijn Z-startgerechtigde pony niet eens binnen de bordjes houden op mijn eerste wedstrijd haha!! Ik was 12, echt te sneu voor woorden was die verschijning
Yunyah schreef:Ik rijd zelf met kapstokken waar een heel feestgezelschap z'n jas op kwijt kan, maar als ik iemand anders het zie deon zeg ik er ook wat van...
Hahahah
Coolio schreef:heb je nu op de 1e foto een kunstof zadel er op liggen? op de foto die craignethan net heeft geplaatst lijkt het me dat je ook veel beter op het zadel zit zelf.... misschien dat dat ook scheelt want kunstof zadels rijden naar mijn mening ook echt bagger (maar dat is heel persoonlijk natuurlijk)
Citaat:Ik vond je juist zo vooruit gegaan met je houding, maar nu ik dit zie.
Snel die beugels weer langer, rug recht en schouders naar achteren! Je zit je hele houding te verpesten, aansporen doe je met je kuiten, niet met je hakken. Als je dat niet lukt, dan moet je daar op oefenen en niet het probleem provisorisch proberen "op te lossen".

gewoon lang zitten en voelen