en behalve je armen zit je toch wel netjes hoor(ik kan ook beter rijden met mn rug als ik ontspan)
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mazzeltje schreef:Hee Tiko, ik heb helemaal geen kritiek op Mandy, althans echt geen negatieve kritiek! Ik vind ook dat ze het heel knap doet, ik weet ook dat ze enorm vooruit gegaan is (kan me nog foto's van lang geleden herinneren) ennuh, dat ze in de endurance goed gaat weet ik als de beste, ik zie Navy's kont vaak voor me!!!
Sorry als dat zo overkwam.

, maar ik zou zo ontzettend blij voor je zijn als je dat brakke ding nu eens wegdeed , eerlijk waar 

pmarena schreef:Ik zag je link naar dit topic en was eigenlijk vooral benieuwd of je nog steeds op dat beroerde zadel reed...ja dus
...
Ook op deze foto's weer zie je precies hetzelfde beeld :
je zit een heel stuk boven je paard , weinig contact , wordt in een rare houding gedwongen doordat je op dat omhoog lopende boogje van die lepel zit ipv in het diepste punt van het zadel.
Het ding KLOPT gewoon voor geen meter bij je lichaam....
veel succes nog met je draver 

Tessebes schreef:Maar wel vreemd dat je op vroegere foto's wel goed op dit zadel zat. Ik vind overigens de beugels helemaal niet te ver naar achteren geplaatst voor een dressuurzadel. Het valt me op dat je je rug erg bol en gebogen houdt, het lijkt me sterk dat dat op een ander zadel opeens over is.
Een Endurance
Tessebes"]
[quote="Tiko schreef:Het is geen dressuurzadelEen Endurance