Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sjuimpje"]
Poehee,
behalve dat hij groot is, is hij ook nog eens heel lang met een toch al niet al te makkelijke rug... Kan me voorstellen dat dat niet zo makkelijk rijden is.
Het eerste wat me trouwens opviel was de ligging van het zadel, die ligt helemaal op de schouderpartij.
[/quote]
Yeps, niet alleen groot, maar ook erg lang.. Vind daar maar eens een geschikte trailer voor!(de shire trailer die ze voor de verhuizing geleend hadden was qua hoogte wel goed, maar qua lengte erg minimaal). Hij heeft niet alleen een lange rug, maar ook vrij recht, al hoop ik dat wanneer hij z'n kont ook in draf wat meer gaan gebruiken hij hier wat meer spiertjes gaat kweken waardoor het aanzicht minder lang lijkt.
En over het zadel: hij kon misschien iets naar achteren, maar zoals je bij de galopfoto's ziet, ligt deze niet helemaal op de schouderpartij en kan deze genoeg vrij komen.
[quote="stalbles"]
ziet er heel netjes uit hoor
zon groot paard zit volgfens mij echt heerlijk os niet?
nou nog veel succes verder
[/quote]
Het zit enorm lekker, helemaal in draf.. Als ie nu uit zichzelf zou lopen zou ik uuuuuren kunnen zitten...
[quote="pharagirlke"]
waar staan de springfotos eigenlijk?
groot paardje maar wel een mooi beestje
is een lange rug niet nadelig bij een springpaardje
naja!super mooi paardje
maar hoe geraak je daar op zeg
[/quote]
Niet de meest charmante springfoto, maar hier is er 1. Hij sprong nogal groot erover heen, wat ik niet helemaal verwachtte, dus vandaar dat het er iets tegengehouden uitziet..
Wanneer er springmateriaal is op die andere stal, zullen er vast een paar leuke springfoto's gemaakt in de buitenbak (=betere belichting). Nog even geduld dus
En een lange rug hoeft niet nadelig te zijn. Mijn eigen paard (wel zeker 15cm kleiner) heeft ook een wat langere rug, maar kan super springen. Hij lijkt er niet erg veel last van te hebben, maar ja, zo hoog springen we ook (nog) niet.
Hoe ik erop kom? Was eerder nogal een probleem, omdat hij heel erg onrustig werd bij het opstijgen, nu is hij rustig, maar gebruik ik een krukje, zowel beter voor mijn knieeën als voor hem.
[quote="liousca schreef:Ja leuk paard joh! Ik ben dol op grote paarden, heb er zelf ook 2. Eentje van 1.78m en 1tje van 1.83m :-D
Groetjes en veel plezier met je paard!
Ohja, springen kan hij best leuk vinden maar is wel een nadeel dat hij zo groot is, of hij moet super soepel en wendbaar zijn maar daar lijkt hij me iets te stevig voor...