Ik haalde Tos eerst gewoon aan een halster naar huis. Stond een kilometertje van huis af, en de kar&tuig stond thuis. Dus als we gingen mennen, moest ik hem altijd gaan halen. Ging altijd super.
Met Mabel durf ik dat toch niet zo aan...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

, op bokt snoopy_689 en xdenisex) die gingen hun paardjes op de step naar het land rijden
Zag hun dan gaan op die stepjes en die paardjes er braaf naast
Zo lollig

Lenn schreef:haha leuk is dat he, fietsen met je paard..! De remmen van mn fiets én mn paard doen het alleen niet zo goed
) Maar inderdaad niet iets wat je met elk paard kan uitproberen
Ik geloof dat asl mn zusje dit met dr beest zou doen ze niet eens t erf af kwam
(die kan ze zo gewoon lopend aan de hand al niet eens meenemen, is nl een dikke schijtlijster van dik 1.80.. die hou je nooooit als ie schrikt, hoeft ie niet eens moeite te doen
)
. 

) weer stoer uit Sjuim Citaat:Dit zou mij waarschijnlijk 1 fiets per half jaar kosten , 1 x schrikken en *stamp-plets-stamp* je fiets is plat
mijn fiets is net overleden, Morrie wil regelmatig achterop zitten en dat houdt ie niet
Jantien schreef:Wat ik wel wel weer doe is de dravers met de auto naar het land brengen, maar dan niet zoals Kattebeest omschrijft. Bij ons zit er 1 iemand in de kattebak van de auto, klep los, paard aan lang touw en rijden maar
.flair schreef:Het moet toch niet gekker worden... met de trekker naar je werk... met je paard naast de fiets