Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bedankt voor de leuke reacties 
SarahJ"]
Nederland kan trots zijn op jullie als ambasadrices!
[/quote]
Ja, klopt het een beetje met het beeld wat de zuiderburen van ons hebben?
[quote="Pasha"]
Die bandages:D:D
[/quote]
Leuk setje hè? Ik heb er ook nog een dekje bij, maar die paste niet onder mijn zadel:
[quote="Kyralovertje"]
Hey wat een leuke foto's!!! heb ik het toch nog een beetje kunnen zien!
Jullie zagen er erg gaaf uit! Een terechte 1e prijs hoor!!!!
[/quote]
En jij ONWIJS bedankt voor de proef!
[quote="marel schreef:Leuke foto's! Bekend terrein bij Bakker, werkt Hans er nog?
. Shiloh"]
maarruh.... spaanse samba muziek? bedoel je niet gewoon de paso doble? (klik ff op de link dan kun je horen wat ik bedoel) ---> http://www.ibbu.nl/~paultje3181/dansmuz ... 20cani.mp3
[/quote]
Nee, die hadden we niet, wel onwijs coole muziek! Wij hadden o.a. Copa Cobana enzo.
[quote="cloris schreef:Leuke fotos, enne herken ik daar nou de buitenbak van C.Wassenaar?
. Jij hebt toch bij Klaas gestaan? Ik heb daar 4-5 jaar geleden Grizzly verzorgd, die supervervelende Fjord X Fries
. Mijn moeder heeft toen gesméékt of ik niet een eigen paard wilde kopen, dus toen ben ik weer terug gegaan naar Cees, daar staat mijn zus ook! Heb je Grizz ook nog gekent?
de trotse vlaggen drager dat ben ik!! ging heel goed! hans werkt nog op manege bakker
..ik heb er een tijd gereden en les van hem gehad! De vlag was wel groot ging er nog op staan ook..
candor keek gek op hij dacht vast: Mijn verzorgster met z'n groot ding...?? Volgend jaar als kaasmeisjes dames
?? In decenber weer 1! dat wordt gezellie ik zou zeggen...kom allemaal naar C. Wassenaar het is egt heel leuk om te zien!! En? natuurlijk zijn wij dan weer van de partij!! Met als onderwerp?? Dat zeg ik nog even niet!! candorlover schreef:Heeeey...ik ben nieuw hier op bokt!de trotse vlaggen drager dat ben ik!! ging heel goed! De vlag was wel groot ging er nog op staan ook..
candor keek gek op hij dacht vast: Mijn verzorgster met z'n groot ding...??