Kür op muziek (1e) en springwedstrijd! Leuk!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 14:25

Ziet er heel leuk uit! Vooral die outfit met die vlaggen zijn gewoon geweldig! OK dan! !!

FlipBis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 19:40

Tinne schreef:
Ziet er heel leuk uit! Vooral die outfit met die vlaggen zijn gewoon geweldig! OK dan! !!

Die vlaggendrager is ook geweldig! Echt goed verzonnen! Heb je al ideeen voor de volgende keer!?

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-04 16:53

Party!! Bedankt voor de leuke reacties Party!!

SarahJ"]
Nederland kan trots zijn op jullie als ambasadrices Knipoog !
[/quote]
Ja, klopt het een beetje met het beeld wat de zuiderburen van ons hebben Tong uitsteken?

[quote="Pasha"]
Die bandages Haha!:D:D
[/quote]
Leuk setje hè Haha!? Ik heb er ook nog een dekje bij, maar die paste niet onder mijn zadel:
Afbeelding

[quote="Kyralovertje"]
Hey wat een leuke foto's!!! heb ik het toch nog een beetje kunnen zien!
Jullie zagen er erg gaaf uit! Een terechte 1e prijs hoor!!!!
[/quote]
En jij ONWIJS bedankt voor de proef!

[quote="marel schreef:
Leuke foto's! Bekend terrein bij Bakker, werkt Hans er nog?

Uh... die ken ik niet direct. Hetismij op Bokt staat op Bakker, wie weet weet zij het wel. Ben je er ook wel eens geweest?

Die link in mijn 1e berichtje naar de muziek is echt gaaf! Als je een goede verbinding hebt, moet je echt even luisteren Haha!.

mondi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 20:53

Haha! Hi hi hi wat een leuke foto's zeg!
Weten jullie al hoe je volgend jaar eruit gaat zien. Moet natuurlijk weer die titel verdedigen... Cheese!

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 22:12

Ik kan er maar een paar zien, de rest zijn kruisjes!
Leuke outfist trouwens! Haha!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 07:18

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 09:51

Leuke fotos, enne herken ik daar nou de buitenbak van C.Wassenaar?

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 17:16

Shiloh"]
maarruh.... spaanse samba muziek? bedoel je niet gewoon de paso doble? (klik ff op de link dan kun je horen wat ik bedoel) ---> http://www.ibbu.nl/~paultje3181/dansmuz ... 20cani.mp3
[/quote]
Nee, die hadden we niet, wel onwijs coole muziek ! Wij hadden o.a. Copa Cobana enzo.

[quote="cloris schreef:
Leuke fotos, enne herken ik daar nou de buitenbak van C.Wassenaar?

Jáá, klopt *LOL*. Jij hebt toch bij Klaas gestaan? Ik heb daar 4-5 jaar geleden Grizzly verzorgd, die supervervelende Fjord X Fries Extreme duivel . Mijn moeder heeft toen gesméékt of ik niet een eigen paard wilde kopen, dus toen ben ik weer terug gegaan naar Cees, daar staat mijn zus ook! Heb je Grizz ook nog gekent?

Afanaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 18:34

Heeeey...ik ben nieuw hier op bokt! Haha! de trotse vlaggen drager dat ben ik!! ging heel goed! hans werkt nog op manege bakker ..ik heb er een tijd gereden en les van hem gehad! De vlag was wel groot ging er nog op staan ook.. candor keek gek op hij dacht vast: Mijn verzorgster met z'n groot ding...?? Volgend jaar als kaasmeisjes dames Lachen ?? In decenber weer 1! dat wordt gezellie ik zou zeggen...kom allemaal naar C. Wassenaar het is egt heel leuk om te zien!! En? natuurlijk zijn wij dan weer van de partij!! Met als onderwerp?? Dat zeg ik nog even niet!!

nikkigioa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 11:18

candorlover schreef:
Heeeey...ik ben nieuw hier op bokt! Haha! de trotse vlaggen drager dat ben ik!! ging heel goed! De vlag was wel groot ging er nog op staan ook.. candor keek gek op hij dacht vast: Mijn verzorgster met z'n groot ding...??

Nou je hebt het echt super gedaan, dank je wel! Ook voor het opmeten van de tijd, je zag: de muziek klopte perfect. Dus namens Astrid en mij: dank je wel! En veel plezier op Bokt!! Ga maar lekker veel berichten plaatsen dan kan je snel een topic over je grote vriend Candor starten Lachen

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 20:53

Heej ik sta op die foto! Met grote oogies naar je geweldige outfit te kijken Tong uitsteken (ik ben trouwens diegene met dat rood met wit gestreepte shirt!!) T was een geweldig outfit hoor!