vriend+Q hard aan het trainen+bezoek in de bak ;)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

desiree13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 11:49

bij ons laten we de loslopende paarden niet in de bak als we aan het longeren zijn die zetten we dan weg in het land of vast.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-04 15:24

desiree13 schreef:
bij ons laten we de loslopende paarden niet in de bak als we aan het longeren zijn die zetten we dan weg in het land of vast.

de paarden staan bij mij thuis, en zijn van mij en ze kennen elkaar dus goed(en de donkere, Desire, is van mn moeder) en er 2 binnenzetten omdat ik er met 1 ga longeren vind ik nix, en t hek van de bak dichtdoen is ook nog een optie maar dat kreeg ik niet voor elkaar ivm mn nek+hersenschudding en ik heb er geen last van als ze in de bak komt, ben allang blij dat destiny weer goed loopt(3x afmaken als advies gehad ivm kreupelheid en nu loopt ze weer bijna helemaal goed)

meestal blijft ze netjes bij de rand van de bak wachten samen met Desire, maar nu was het anders omdat Bjorn longeerde, en ze weet dat ze van Bjorn altijd wat lekkers krijgt, dus iedere keer als Quentin ff stilstond om dat bjorn hem ging omdraaien ofzo kwam ze maar even kijken of ze al wat lekkers kreeg

desiree13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 19:33

o ja maakt me verder niet uit was niet als kritiek bedoeld

Dickie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 12:27

Ik vind het juist leuk dat de andere los blijven en af en toe eens een rondje mee gaan doen Haha! Moeten ze elkaar alleen niet voor de voeten gaan lopen he *LOL*

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 21:19

Wat kan die Quentin toch mooi lopen Kwijl
Wel handig als je vriend ook kan longeren

Spaikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 22:52

Mooi paard en kan ook goed lopen. Maar wel gevaarlijk zeg die loslopende paarden er zo bij met longeren!
Das naar mijn mening vragen om ongelukken!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-04 23:33

Georgette"]
Wat kan die Quentin toch mooi lopen Kwijl
Wel handig als je vriend ook kan longeren
[/quote]

[quote="Spaikey"]
Mooi paard en kan ook goed lopen.
[/quote]

tnx Haha! hij kan het wel, alleen meestal heeft ie er geen zin in Knipoog

[quote="Spaikey schreef:
Maar wel gevaarlijk zeg die loslopende paarden er zo bij met longeren!
Das naar mijn mening vragen om ongelukken!

vind t nogal meevallen, ze heeft er in totaal 3 rondjes achter gelopen, en ze kennen elkaar door en door, en iedere keer liep destiny er na 1 rondje bij de uitgang weer uit, om later terug te komen, en weer 1 rondje erachter te lopen

t is niet zo dat ze ergens in t midden gaat staan en dan vast komt te zitten in de longeerlijn oid, mocht ze wel ineens naar binnen komen richting longeerlijn, dan kan ze altijd met de zweep nog weg worden gejaagd

en als ik heel hard HO! roep staan zowel Quentin als Destiny meteen stil, dus dat is ook wel handig Knipoog er lopen nml ook 2 hertjes in de wei, en die kunnen tussen de bakrand door en willen ook nog weleens in de weg lopen, vroeger waren dat 4 hertjes, die liepen wel echt in de weg Clown