vriend longeert Q! en ik met nekkraag :\

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-04 15:07

ben weer terug! heb wel wat foto's gemaakt, maar kreeg hoofdpijn van de felle zon en van het kijken door de camera, ben daarna ff binnen gaan zitten en daarna nog even t laatste kwartier gekeken, alleen geen foto' meer gemaakt
maar hij had Q goed aan t lopen zeg! en dat zonder sporen(dan is Q nog beter aan mn been als ik er weer op ga en meer reactie op mn sporen) hij liet hem echt vanalles doen, maar ook nieuwe dingen zoals in galop afwenden bij A dan appueren en op het einde een vliegende wissel (kent ie bij mij alleen bij t van hand veranderen en dan over een balkje heen en boven t balkje de wissel)

en van hand veranderen in uigestrekte galop, op t einde eenvoudige wissel en ook dat deed Q goed! en ik krijg en amper een eenvoudige wissel uit als we al in de verzamelde galop zitten Bloos

wel deed Q 2x een staak-poging in het begin, maar was al snel behoorlijk onder de indruk dat ton op zn rug zat ipv ik op zn rug en ton die vanaf de grond aanwijzingen geeft, dus t was al snel duidelijk wie er de baas was ~~}>

foto's komen dalijk, ga eerst ff op bed liggen, het was toch iets te veel, Q poetsen dan met de auto+trailer daarheen, Q opzadelen en dan ingespannen zitten kijken, gelukkig heeft instructeur hem afgezadeld en afgespoten na t rijden, en nu staat Q in de wei en ga ik ff rustig op bed liggen

Kliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 17:31

Balen zeg...Nou welterusten dan maar... Knipoog Krijgen we de foto's nog wel te zien? Das inderdaad altijd super leuk, sowieso om je eigen paard eens onder het zadel te zien, dat gebeurt natuurlijk niet vaak omdat je het normaal altijd zelf doet! Mijn instructeur rijdt mijn paard nu ook 3 keer per week omdat ik nog in het gips zit, moet ook eens foto's maken! *LOL* Maar ja...gelukkig mag het gips er dinsdag af! JOEPIE!! Clown Jij heel veel sterkte ermee in ieder geval... Zoiets is altijd flink pijnlijk en balen natuurlijk!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 19:09

Beterschap Renske! Ach gut

Maarreuh geen close-ups van vriendlief? Schijnheilig

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 19:12

Makkelijk zeg dat je vriend dat kan en wil doen voor je. Zijn leuke foto's. Heel veel beterschap en hopelijk lijkt het nu allemaal wat erger dan het is. Het zit je ook niet echt mee de laatste tijd... Ach gut

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 19:27

Ik ben ook zeer benieuwd naar die foto's Haha!

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 20:16

Wow mooi paardje hoor Lachen maar wel minder zeg zo'n nekding veel beterschap, dat je weer snel mag rijden!