Ik heb hem op marktplaats te koop zien staan

Tis echt een plaatje
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Jessicaaa"]
[quote="junta_mellie"]hihi ja ik vind ze niet zo interesant.... hahaha sorry maar als ik tijd heb stuur ik wel een pb.. maar bedankt
[/quote]
heeey volgens mij ken ik jou!!! was jij bij het jim concert in valkenswaardbeetje rare vraag maar jij lijkt op dat meisje dat ik toen zag...mooie foto die eerste!
[/quote]
heejj HIHHIh neej dat zal ik niet geweest zijn ben daar namelijk nog nooit geweest haha misschien een tweede persoon die veel op mij lijkt![]()
![]()
![]()
[quote="Pasja"]
Leuke foto's en pony's![]()
Is dit een manege of handelaar ofzo?
Zoveel pony's en meisjes
Trouwens die 1e staat te koop toch?
[/quote]
HEt is een handelaar http://www.dirkvandenhout.nl
Ze staan allemaal te koop alleen de paarden van de site staan der niet meer.. het is een oude site maar dan hebben jullie een idee hoe of wat.. Op het moment loopt het erg lekker allemaal daarDe paarden die bij ons staan staan vaak niet langer dan een aantal weken.
[quote="Celvin"]
Zozo nicht die eerste foto is zeeeer netjes.. met zo'n houding mag je ook weleens op Cel rijden![]()
Leuk paardje ook trouwens....![]()
Enn als die schimmel bruin was geweest had ik daar ook zo voor gevallen !
Zie je wel dat je het wel kan... ga lekker zo door !!!
[/quote]
HE nichten.. ja he ik vind die foto ook erg mooi.. heb hem gelijk al naar kruidvat gestuurdhahaha.. IS goed hoor als ik weer een keer op Cellebel rijd
zal ik ook me best doen
Ik neem je aanbod aan
![]()
die schimmel is nog maar een vierjarige en een d pony.. het wordt later egt een egte sportpony want hij heeft goede gangen en loopt al aardig nagefeelijk alleen dirk heeft zijn fototoestel nog niet helemaal door hoe die foto`s moet maken op het goede moment
![]()
[quote="miesie"]
[quote="INkie schreef:Die schimmel is zo liefff.
Ik heb hem op marktplaats te koop zien staan
Tis echt een plaatje

en voor het compliment :d
een beetje dom want hij is tenslotte verantwoordelijk als baas zijnde.
Wat voor werk doe je daar nog meer eigenlijk?
iwayalover schreef:Echt een leuk baantje heb je daar hee!
Maar dat Dirk jullie zonder cap laat rijdeneen beetje dom want hij is tenslotte verantwoordelijk als baas zijnde.
Maargoed die schimmel is echt supermooi hee! en die eerste waar jij op zit ook wel!
Echt leuk dat je daar zo veel mag rijdenWat voor werk doe je daar nog meer eigenlijk?
ik ben benieuwd wanneer Dirk jou een keertje langs komt brengen om Basje en Goliath weer een keer te zien!
idd.. het is niet veilig..
dus wie weet kom ik dan ik Pb je nog wel hoe of wat

junta_mellie"]
[quote="iwayalover schreef:Echt een leuk baantje heb je daar hee!
Maar dat Dirk jullie zonder cap laat rijdeneen beetje dom want hij is tenslotte verantwoordelijk als baas zijnde.
Maargoed die schimmel is echt supermooi hee! en die eerste waar jij op zit ook wel!
Echt leuk dat je daar zo veel mag rijdenWat voor werk doe je daar nog meer eigenlijk?
ik ben benieuwd wanneer Dirk jou een keertje langs komt brengen om Basje en Goliath weer een keer te zien!
idd.. het is niet veilig..
dus wie weet kom ik dan ik Pb je nog wel hoe of wat

Maarjah je moet het verder ook zelf weten hoor. Ik ga ook wel eens zonder cap als een paardje braaf is ook al kunnen er dan nog dingen gebeuren