Knappe haflinger en gaaf al die 'disciplines' Lijkt me erg leuk om te doen
Scum
Geplaatst: 26-04-04 10:03
Wat een leuk initiatief zo'n mini-military.
Ik vind het niveau in Belgie erg hoog en zwaar. Wat in Belgie het B is , is in Nederland al het M. Ik vroeg me al af waar ze het dan allemaal leren...blijkbaar bij jullie op de manege dus!
Liza_vL
Geplaatst: 26-04-04 10:20
Lekkere timing haha Die ene hindernis met die rode tonnen vind ik vet!
Lientje
Geplaatst: 26-04-04 13:16
Deze manege ken ik precies, is het in Genk? Leuke foto's hoor!
Tessake
Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-04 20:57
@ Oliver we dat bit is echt nodig bij femke hoor anders is ze niet tehouden enzoveer ik weet doet ze toch nog altijd alles met plezier
@ lientje; jeps is in genk (kattevenia)
Anoniem
Geplaatst: 12-05-04 21:26
Hellow,
Mooi foto's van je Tessa Ben blij dat de manegepaardjes van ons weer wat aandacht krijgen, tenslotte zijn zij de harde werkers.. De mini-military is inderdaad een leuk initiatief en de manegepaarden amuseren zich er ook erg mee (denk ik toch).
En over dat pessoa-bit van Femke (Haflinger).. die pony heeft dat echt wel nodig. Wanneer een nieuw paard/pony op de manege aankomt dan worden ze altijd eerst gereden met een gewoon trensje.. maar als dit niet echt blijkt de werken dan gaan ze over naar een wat sterker bit, maar dus alleen bij paarden die het echt nodig hebben (het overgrote deel van de paarden wordt gewoon met een trensje gereden).
Groetjes [naam]
LadyMadonna
Geplaatst: 12-05-04 22:48
Kan me niet schelen of ze het "nodig" hebben of niet eerlijk gezegd. Als een paard het al nodig zou hebben, moeten ze wel de leerlingen goed vertellen HOE ze ermee moeten rijden, en dus niet dat de schaar horizontaal staat. Sorry hoor....
Verder zien de paarden er goed uit en het hindernismateriaal ook
Tessake
Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-04 13:27
hey sabine nog iemand van kattevenia :d jeps de mange paardjes hebben altijd fun he met de mini military jammer dat het nu weer om is...