Kim op haar oude bijrijdpaard (met slof!!)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 10:02

gijsenkim schreef:
(...)
dacht laat IK nou eens een beetje leven in de brouwerij brengen Haha! Haha!

Mislukt!!

Stelletje slèmurts krijg je achter je an, meer niet. Haha!

(Zoueze korting willen? Tong uitsteken )

*LOL* *LOL*

ff kijkuh:

Ik heb een grafhekel aan slovven,
je zit als een zak overspannen arepels in geldnood,
die kleur broek vind ik niks,
het bontje ook niet,
maar die knol wel een Pling lekker ding.

Zo, stof genoeg? Haha!

(bb's)

INkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 10:08

Leuke foto's!
Dat paard is zeker stoer Haha! Hij heeft een mooi hoofd Haha!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 10:11

ooooh durf je wel met slof??? Knipoog Haha! *grinnik*
maar ziet er leuk uit, op sommige foto alleen wat gespannen

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 10:35

Ha ha, mijn instructrice die me voordoet hoe ik het niet moet doen, heel goed gevonden *LOL*. Raar dat je je met die slof zekerder voelt, ik voel me juist zekerder met zo min mogelijk rotzooi eraan. Wanneer ik met Danny in moeilijke situaties verzeil (lees "trekker in het land naast de baan") heb ik het liefst het touwhalster om, met hoofdstel met bit heb ik veel minder te vertellen, daar loopt ze zó doorheen Haha! .

We hebben eens een draver in training gekregen, die werd onder het zadel met zoveel rotzooi om gereden, die zat aan alle kanten vastgesnoerd en kon geloof ik alleen nog een stukje blauwe lucht zien, door enorme oogkleppen >;) . We hebben alles eraf gelaten, gewoon een normaal hoofdstelletje en verder niks, en niks meer door sloten en hekken heen lopen, d'r zat alleen niet echt een stuur op Scheve mond . Maar dat is later allemaal weer goed gekomen...

(Zo genoeg commentaar Haha!?)

Marengo_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 10:50

Ik vind het er goed uitzien, zelf met slof Knipoog Idd, zoals al gezegd hangt de slof altijd losjes.

Het paard loopt ook netjes, je ziet het er niet aan dat je hem al twee jaar niet gereden hebt. Het leek of je hem al maanden elke dag rijdt. Verder is je houding tien keer beter dan de mijne Haha!

En ik zal dan wel de trendsetter van het bontje geweest zijn, reed er 4 jaar geleden al mee. Knipoog ik wist ni eens dat het nu een trend was Haha!

MyBonfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 11:31

Mooi paard zeg! Ik vind het er eigenlijk wel goeed uit zien.

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 15:18

eej ineke2 hoe kom je aan die foto's? Wel gaaf om cendor zo door die bak te zien crossen! En ik weet precies ook dat als er geen slof omhangt hij heel erg sterk kan gaan worden!!(bij mirjam is het al een stuk minder maar weet ook hoe cendor bij mij kon zijn!!) Trouwens kim hoe gaat het met die kleine dochter van je?

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 15:21

Citaat:
tis in werkelijkheid een ukkepuk Haha!

Zeg dat wel, hij is net 1.65 ofzo toch?!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-04 16:30

aafje87 schreef:
eej ineke2 hoe kom je aan die foto's? Wel gaaf om cendor zo door die bak te zien crossen! En ik weet precies ook dat als er geen slof omhangt hij heel erg sterk kan gaan worden!!(bij mirjam is het al een stuk minder maar weet ook hoe cendor bij mij kon zijn!!) Trouwens kim hoe gaat het met die kleine dochter van je?

Die heb ik zelf gemaakt, ik was namelijk mee met Kim Haha!

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 17:24

Ik snap niet waarom men zich zo druk maakt om die slof. Op de foto's zie ik bijna geen een keer de slof volledig strak. Als mensen de slof los zien hangen zeggen ze kijk eens wat een goed gebruik van de slof terwijl de slof dan niet wordt gebruikt. De slof is juist voor paarden die zich nog wel een sterk kunnen maken zodat je op dat moment wat beter door kunt dringen. Dus zo slecht vindt ik niet dat ie hier gebruikt wordt. Als een slof de hele les loshangt hoef je hem niet te gebruiken en heb je hem dus niet nodig. Verders wel een leuk paardje en idd leuke rijbroek.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 17:31

nee idd gribje, ik snap het ook niet
als ik de meesten hier op bokt moet geloven dan rijden ze allemaal zonder sporen, zonder zweep en gebruiken NOOOOIT hulpteugels !!

vraag me af wat voor paarden ze dan rijden ,,, hobbelpaarden? Haha!

maak je niet dik, de slof hangt bij ontspanning gewoon los
het paard houd zich iig gruwelijk vast en maakt zich gruwelijk sterk, knap als iemand dan zonder slof , zonder sporen en zonder zweep, dit paard beter kan rijden als kim??

degene die zich geroepen voelen ---> lazien lazien!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 20:38

crossmonster schreef:
als ik de meesten hier op bokt moet geloven dan rijden ze allemaal zonder sporen, zonder zweep en gebruiken NOOOOIT hulpteugels !!

Ik zit te twijfelen of ik deze opmerking niet snap of m niet wil snappen? Haha! als je een paard zonder rotzooi kunt rijden zou het dus een hobbelpaard zijn Verward

wel leuke foto's trouwens

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 20:43

crossmonster schreef:

Ik wou mijn dravers geen hobbelpaarden noemen.... maar ze worden wel zonder zweep, sporen of hulpteugels gereden. Mijn 18-jarige is nog NOOIT met zweep of hulpteugels gereden, en meestal rij ik ook nog zonder bit. Ik denk dat je dit vast anders bedoelde Bregje *LOL* !

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 20:47

Ik wil die foto van Sanne en Kim wél zien Haha!

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 20:48

Leuk paard hoor Kim Ziet er leuk uit.. Alleen die slof Tong uitsteken ze trappen er niet in hoor..Haha!

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 20:58

ohhhhhh kim Ik vind die slogf niet kunnen!! Schandalig! En ik heb de foto's gezien met sanne voorop! Dat kan al helemaal niet!! FOEI! Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 21:01

ik wil um ook zien Haha! hier met die foto's Haha!

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 21:06

Leuke fotos;) En ik dacht he een kim he het is kim:P

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 21:26

promptertje"]
[quote="crossmonster schreef:

Ik wou mijn dravers geen hobbelpaarden noemen.... maar ze worden wel zonder zweep, sporen of hulpteugels gereden. Mijn 18-jarige is nog NOOIT met zweep of hulpteugels gereden, en meestal rij ik ook nog zonder bit. Ik denk dat je dit vast anders bedoelde Bregje *LOL* !
[/quote]

Ik hoop het ook,aan de mijne heeft ook nooit een slof of iets gehangen.. en owee als je hem hobbelpaard noemt! Tong uitsteken
Ik maak me oko niet druk om rijden met slof. Ik doe het alleen zelf nooit.
Als je het echt om veiligheid doet oke, maar als je het doet om hem losser te krijgen of omdat ie zich sterk maakt.. sorry ik vind het respectloos voor je paard en een uitweg om het jezelf makkelijk te maken.
Net als "net dat stukje extra inbuigen met slof" sorry, maar je kunt pas volledige lengtebuiging krijgen als je paard zich volledig loslaat in zijn rug, en daar helpt die slof je echt niet bij, dat zul je met je eigen benen moeten doen.
Ik moet zeggen dat ik er dus ook een trauma door heb , nadat ik dat paard dood neer heb zien vallen. Sindsdien heb ik gezworen er zelf nooit meer een aan te raken.
Maarrrr voor we hier een hele discussie krijgen.. iedereen zijn mening erover, en laat iedereen nou lekker zelf doen wat ie het beste vind.. toch????
Kim rijd hem helemaal niet slecht, en de slof hangt idd op veel foto's los.
Ik vind de foto' s iig leuk!!

AlmostBlack

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 23:11

LuvdaTossa schreef:
Ziet er best leuk uit! Maar zou het er zo ook wel niet uitzien zonder slof? Op sommige foto's zie je nog wat spanningen, vooral op de laatste foto's. Hij lijkt wel een beetje (of is het een zij) onzeker in zijn doen!

Ik sluit me hier volledig bij aan. Ik vind hem niet ontspannen lopen...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 09:38

aafje87 schreef:

heeey leuk jij ook hier öp bokt Haha! Haha!

die kleine gaat echt super Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 09:42

Ik zal aan ineke vragen of ze de foto met sanne voorop ook hierbij wil zetten

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 09:44

leuke foto's, leuk paardje... Lachen Nu nog een keertje op Banjer... Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 11:39

Ik heb aan Ineke gevraagd of ze de foto van Sanne voorop ook hier wil plaatsen Haha! Haha!

M3isSi3j

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 13:34

misschien een domme vraag.. maar kan jij ook kuithulp geven als je zonder laarzen met die sporen rijdt?