Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Bedankt allemaal! Ik heb hem al sinds ie een jaarling was. Toen ie twee werd was ie lelijk joh! Echt een enorme grote slappe slungel en heel iel! En ik maar stug proberen om er vertrouwen in te houden dat het allemaal wel goed kwam haha! Het is dus een Haarlem x Investment. Ik ga hem in de toekomst mischien aanbieden voor de hengstenkeuring, maar dan niet voor het KWPN (veel te duur en te veel vriendjespolitiek) maar het AWR (American Warmblood Regestry). 
Zal ik toch een keer die merrie van mij naar jou toe moeten brengen. Ze gaat eerst dit voorjaar naar een andere hengst, maar daarna kom ik wel naar jou toe
Deze moet je zeker hengst laten
Zo te zien zal je daar absoluut geen flater mee slaan

digi cam!) vond ze wel grappig! Hij werd een beetje jolig en toen vlogen z`n benen alle kanten op. Tenminste, zo voelde het! Toen ik het later op de video terug zag, zag het er zo uit!
!!! Maar hij loopt fantastisch, zeker voor de achtste keer dat je erop zat! Met deze kom je er wel! Wij horen het wel hè? Hoe het verder gaat met deze topper-in-de-dop?

Ik ben zelf ook wel een beetje verbaast hoe goed hij zich ontwikkeld. Als jaarling liep ie al apart maar als 2 jarige was het dus niks meer. Hij was niet om aan te zien en ook heel slap bewegen. Daarom ben ik ook pas met hem begonnen met 3,5. Hij begint nu echt ontzettend mooi te ontwikkelen, echt geloof me dat ik zelf niet had verwacht dat dit ooit uit dat lelijke zwaantje zou groeien haha! Maar het is een schat van een knollie! 
.