Foto`s van mijn toekomstige (hopelijk) topper!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 21:08

Wow wat een supper beest daar val ik wel op Kwijl

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 21:56

Plaatje!!
Wat voor afstamming is 't?

Rena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 22:02

Waar heb je die krek gevonden? 1 Tip nooit meer wegdoen!!

Pril

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-01 23:52

Goh ik moet helemaal blozen van jullie reacties Bloos Bloos Bedankt allemaal! Ik heb hem al sinds ie een jaarling was. Toen ie twee werd was ie lelijk joh! Echt een enorme grote slappe slungel en heel iel! En ik maar stug proberen om er vertrouwen in te houden dat het allemaal wel goed kwam haha! Het is dus een Haarlem x Investment. Ik ga hem in de toekomst mischien aanbieden voor de hengstenkeuring, maar dan niet voor het KWPN (veel te duur en te veel vriendjespolitiek) maar het AWR (American Warmblood Regestry).

Groetjes

Caballo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 05:16

Oooo, dus dat is nou die beruchte hengst waar jij het over had....Aaaah, nou valt het kwartje *LOL* Zal ik toch een keer die merrie van mij naar jou toe moeten brengen. Ze gaat eerst dit voorjaar naar een andere hengst, maar daarna kom ik wel naar jou toe Haha! Deze moet je zeker hengst laten Kwijl Zo te zien zal je daar absoluut geen flater mee slaan *LOL*
groetjes...

Pril

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-01 08:02

Deze heb ik ook nog even van de camera gehaald (I Lovers digi cam!) vond ze wel grappig! Hij werd een beetje jolig en toen vlogen z`n benen alle kanten op. Tenminste, zo voelde het! Toen ik het later op de video terug zag, zag het er zo uit!

[img]../upload/134/ronalduitstrekken.jpg[/img]
[img]../upload/134/ronalduitstrekken2.jpg[/img]
[img]../upload/134/ronalduitstrekken3.jpg[/img]

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 08:42

Die zijn pas stoer!!! Wat een absoluut schitterend paard!! Idd naar de hengstenkeuring doen, dees is helemaal goed! Die voorbenen vliegen er echt onder vandaan. Wow, een Haarlem!!! Die is zelf ook al zo Kwijl !!! Maar hij loopt fantastisch, zeker voor de achtste keer dat je erop zat! Met deze kom je er wel! Wij horen het wel hè? Hoe het verder gaat met deze topper-in-de-dop? Haha!

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 09:22

Ik vind de vriendjespolitiek van het KWPN wel meevallen hoor! Een goede hengst is een goede hengst, klaar. En heb je ookg edacht aan het NAWPN??

Pril

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-01 09:25

Hi hi, ik vind het superleuk, al die toffe reacties van jullie! Ik groei hier echt helemaal van trots want je kunt voor mij niks beters doen dan mooie dingen over mijn beesies zeggen Lovers Ik ben zelf ook wel een beetje verbaast hoe goed hij zich ontwikkeld. Als jaarling liep ie al apart maar als 2 jarige was het dus niks meer. Hij was niet om aan te zien en ook heel slap bewegen. Daarom ben ik ook pas met hem begonnen met 3,5. Hij begint nu echt ontzettend mooi te ontwikkelen, echt geloof me dat ik zelf niet had verwacht dat dit ooit uit dat lelijke zwaantje zou groeien haha! Maar het is een schat van een knollie!

Pril

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-01 09:40

Gail, ook al zou het meevallen met de vriendjespolitiek, dan blijft het nog gewoon te duur. KWPN is trouwens sowieso geen optie want dan moet ie terug naar Nederland en het verichtingsonderzoek van het NA/WPN kost geloof ik al over de 10000 dollar. Vervolgens moet je nog maar hopen dat ie goedgekeurd wordt en al zou ie goedgekeurd worden dan moet ie wel een verdomd populaire hengst worden wil ie nog wat geld in het laatje brengen. De KWPN fokkerij staat hier nog niet op zo`n hoog pitje, vergeleken met Nedeland. Met het AWR schijnt het allemaal wat makkelijker te gaan. Op zich lig ik er niet wakker van of ie nou wel of geen dekbrevet heeft, maar het vermeerdert natuurlijk wel de waarde van je paard. Als ik hem ter dekking aan zou bieden komen er denk ik sowieso wel mensen op af. Er wordt hier nog heel veel cross breeding gedaan met Quarter/Volbloeden/Arabieren etc. en die nakomelingen komen toch niet voor KWPN papieren in aanmerking dus dan zullen zulk soort mensen hun paarden eerder naar een hengst van 500 dollar brengen (= 1250 gulden, wat in Nederland trouwens bijna het dekgeld van een knappe goedgekeurde hegst is haha!) dan naar een goedgekeurde van 2000 dollar of meer.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 09:52

Echt een leuk paardje idd naar de hengstenkeuring doen *LOL* .

Van onze stal staan er ook 2 in Amerika (tuigpaarden) het is daar heel anders als in Nederland vooral de keuring gaat veel makkelijker en aparter dan in Nederland. De hengtsen hebben daar een veel zwaardere leen dan in Nederland vooral omdat ze reizen door het hele land. Fabricius deed weinig bij ons omdat zijn zoon veel beter is nu. Nu staat hij in Amerika en reist het hele land door en heeft veel plezier alleen hij moest errug wennen daar.

Succes we zijn benieuwd hoe hij het zal doen ENE MEER FOTO´S. *LOL*