SGW Roden!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 16:29

Hele leuke foto's! Jullie hadden een mooie dag zo te zien Ik vind Lucky een super leuk paardje en jullie zijn een hele leuke combinatie! Ook leuk dat je van de andere foto's heb gemaakt. Party!! Gomir en reddytobias hebben ookal van die leuke crosspaarden! OK dan! Echt leuk om te zien Cool En een heksenoog is en blijft stoer. Ik weet nog wel dat vlede jaar in Roden heel veel stops waren op hindernis 1. Was dat nu ook zo?

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 16:36

New-Forest schreef:
Ik weet nog wel dat vlede jaar in Roden heel veel stops waren op hindernis 1. Was dat nu ook zo?

Volgensmij wel!! Ik keek er daarom ook ontzettend tegenop!!!!!! Scheve mond

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-04 17:23

ja er waren nu ook veel stops op 1, nu kwam het vooral doordat het een heg was en voor een heg moet je aardig in je tempo zitten, en dat lukt gewoon niet in zo'n korte afstand vanaf de start!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 17:52

heel veel stops op 1 ja!ik vond het ene mooie sprong, maar vele paarden zagen het gele zand erachter(sprong stond op het gras) en je landde op het strand, dus dat was nogal raar
maar sommige reden dan ook wel heel truttig weg!

foto's van de hindernissen
[HAW] SGW Roden deel 1: de hindernissen

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-04 18:22

ja 1 moest je gewoon uit tempo aanrijden dan ging het best goed!

Ik probeerde 1 uit een goed tempo aan te rijden maar Luckt begreep niet eens dat ze erover kon springen! haha
2x keer erop aan rijden ging ze er overheen maar wel twijfelachtig, wel schattig, je zult ook maar van dit soort sprongen voor je neus krijgen terwijl je ze niet kent!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 18:57

Otje kwam er wel op terug(was ook wel heel massaal en een andere bodem erachter), maar ik kon hem mooi doordrukken. De meeste ruiters stopten met rijden zodra de paarden/pony's terugkwamen, daarom waren er ook zoveel stops op Knipoog

Ik vond het heksenoog voor de start ook pittig, maar toen ik een keer in mijn ritme zat was ik er niet meer bang voor. Ik had vantevoren gewoon geen idee wat ik van Ot kon verwachten
Die sprong richting water vond ik inderdaad veel 'lastiger'. Daar moest je je paard/pony echt wel op druk houden (veel mensen weten ook niet dat je na een stop achter de hindernis langs mag rijden Dan weet je pony dat hij droog landt en springen ze daarna vaak gewoon )

Tygahno

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 19:41

Antoinette schreef:
Waar jullie toch dat lef vandaan halen...mochten jullie het weten...geef het eens aan me door

Hier nog iemand die ook wel een paar pondjes lef kan gebruiken Haha!

Geweldige foto's hoor, vooral die heksenboog

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 21:27

Gomir, ik zag je uitslag van gisteren! Het was dan wel HC, maar hartstikke netjes gedaan!

Ret en Lautje hebben het vandaag ook weer super gedaan, verslag en foto's volgen nog! Lachen

Heksenoog was idd gaaf! Jacob Melissen stond daar foto's te maken, had er ook eentje van Ret gemaakt maar daar stond-ie nogal scheef op. We hebben die hindernis wel op video staan, ik ga zo lekker even kijken! Lachen

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 21:27

Gaaf zeg al die crossfoto;s ik krijg er echt super veel zin in om zelf te crossen Party!!
Heksenoog is echt gaaf Cool

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-04 15:53

Paul van Oers heeft ook nog een hele gave foto gemaakt van mij en Lucky op de laatste hindernis:
Afbeelding

peggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 15:59

leuke foto's zeg vooral die laatste van paul is erg mooi.

Lientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 16:08

Dat lijkt me leuk om te doen, hoop ik binnnen een paar jaar als ik veroer heb ook te kunnen doen.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 16:46

ja die van jou is wel leuk! die van mij dus echt niet haha

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 16:57

Die van mij ook niet (lijkt op die van reddytobias *LOL* )

Die van Retje zijn trouwens ook erg gaaf Lovers
(Pagina 7 van de zondag 2602 en 2603)
Retje kijkt altijd zo onwijs blij Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 17:00

Volgens mij heb ik simmie ook gespot op de laatste pagina langs het water. Deed die mee of is het een andere rood-wit-blauw combinatie met gaaf bloedpaard Verward

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 22:47

De foto's die Paul van Oers heeft gemaakt van Retje zijn idd ook erg gaaf!

Jacob Melissen was er ook, wij hebben bij hem nog een foto besteld.

En ikzelf heb het onderstaande plaatje gemaakt, vlak na de finish. Ik was nog druk aan het inzoomen, had gehoopt op een voorganger te kunnen mikken maar de nrs. 92 en 93 waren onderweg gestrand. Dus ik moest in het wilde weg klikken, beetje ver weg nog dus, maar wel erg gaaf:

Afbeelding

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 23:37

Zo'n foto had ik nog van vorig jaar van Retje, alleen dan in draf na de finish *LOL* Is alleen verdwenen na een virusje...Verdrietig