Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Rijkleding van melanie.. tsjaa ligt nog bij mijn oude verzorgpaardjes en om nou ff ruim n uur om te fietsen, nee...
Tuurlijk mogen jullie je mening hebben over dat wij geen cap ophebben, maar ik denk niet dat ik m vanaf nu wel op ga zetten ofzo
Mel ik spreek je_Scarlet_ schreef:Tsja, het enige wat ik eigenlijk op te merken heb, zijn die teugels... Toch wat strakker doen, je hebt geen enkele controle na de sprong nu. Stel je voor dát er eens iets gebeurt, dan lig jij er vrijwel zeker weten af.

runningkawa"]
[quote="_Scarlet_ schreef:Tsja, het enige wat ik eigenlijk op te merken heb, zijn die teugels... Toch wat strakker doen, je hebt geen enkele controle na de sprong nu. Stel je voor dát er eens iets gebeurt, dan lig jij er vrijwel zeker weten af.

_Scarlet_"]
[quote="runningkawa"][quote="_Scarlet_ schreef:Tsja, het enige wat ik eigenlijk op te merken heb, zijn die teugels... Toch wat strakker doen, je hebt geen enkele controle na de sprong nu. Stel je voor dát er eens iets gebeurt, dan lig jij er vrijwel zeker weten af.

.
. vooral bij de niet springfoto's lijkt het daarop.
Wat maakt dat nou uit???? Ik bedoel... als jullie ilovehorses4ever persoonlijk zouden kennen, hadden jullie geweten dat je die dingen (caps) ook prima kwijt kan raken!!! Trouwens, coole foto's hoor!!!
de keer dat ik op Ningo had gezeten, had ik niet helemaal verwacht dat het zo'n pony was waarmee je kon springen!!!
Blijkbaar dus niet...
ik weer...
Er is niet bepaald sprake meer van contact. Zonder cap rijden is ook niet erg slim, maar dat zullen jullie ongetwijfeld zelf ook wel weten, dus ik ga geen betweterige praatjes houden want dat is verder jullie zaak.