cacharel @ work met Marieke

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 22:57

Ik vind haar oren op de tweede foto meer opzij staan dan naar achteren, en dat is heb ik me laten vertellen weer een teken van ontspanning....moet wel zeggen dat als ik geconcentreert bezig ben met Par haar oren ook weleens in deze stand staan, dan zijn we echt aan het werk en vind ze het allemaal wat moeilijk en let erg veel op mij.

Waar ik wel naar zit te kijken, maar dat kan ook ana mij liggen is die knik in haar hals...jij zegt dat ze haar hals wat eng houdt, en misschien is het mijn verbeelding maar ik zie echt een soort van knikje.

Hoort dit? *ben daar nog een leek in hoor, geef het toe, kom nog niet verder dan nageefelijkheid Knipoog *

Zoals hierboven gezegt vind ik iets meer halslengte en het neusje er iets uit persoonlijk mooier, maar dat is ieder zijn ding toch?

Verders leuk dier om te zien en zijn achterhand zit er in ieder geval al beter onder dan op de laatste foto

yvetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 22:59

Sily schreef:

Zoals hierboven gezegt vind ik iets meer halslengte en het neusje er iets uit persoonlijk mooier, maar dat is ieder zijn ding toch?

Lijkt me een doel op zich Haha!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 23:01

yvetje"]
[quote="Sily schreef:

[/quote]

Aha....dan vergeten sommige mensen die ik meegemaakt heb dat doel nog weleens Haha!
Die vinden dit soort dingen namelijk wel mooi....vandaar Knipoog

yvetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 23:28

Sily"]
[quote="yvetje"][quote="Sily schreef:

[/quote]

Aha....dan vergeten sommige mensen die ik meegemaakt heb dat doel nog weleens Haha!
Die vinden dit soort dingen namelijk wel mooi....vandaar Knipoog
[/quote]

Hahaha, dat kan. maar ik vind dat het niets met ´mooi´ te maken heeft, maar wat goed is voor je paard, en wat rijtechnisch kloppend is.
Een paard dat soepel, nageeflijk en ontspannen door het lijf loopt; Dát is mooi!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 23:30

Yvetje ben het met je eens iig, maar voordat ik half bokt over me heen zou krijgen dat hun dit wel mooi vonden zei ik het er zelf maar bij Haha!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-04 23:53

yvetje schreef:
Hej! leuk paard hoor! Wanneer ga je haar starten?
Ik vind wel dat je instructrice haar met weinig halslengte rijd. Die neus zou er best wat meer uitgereden mogen worden, dan kan dit paard nog veel meer laten zien

Hoi,
ik heb nu 2 keer gestart met haar, en dat was nog bij ons op de manege, en aankomende zondag heb ik ook nog een keer wedstrijd bij ons op de manege, en dan heb ik 2 mei mijn eerste uit wedstrijd

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 00:00

Op wat voor paard Marieke gaat zitten... het maakt niets uit. Wat kan die knollekes laten lopen joh! Mooi hoor!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-04 00:16

bedankt tot nu toe voor de reacties haha, ik begin bokt weer leuk te vinden Bloos !

carlosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 00:55

ziet er erg netjes uit! OK dan!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 11:11

Ze ziet er goed uit hoor, jammer dat de foto's niet super scherp zijn maar ja. Maar even een vraagje, waarom kwam Corne foto's maken voor op zijn site, je gaat haar toch niet weer te koop zetten Verward ?

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 11:17

wat goed van je dat je je excuses aan hebt geboden
en wat gezellig dat je weer terug bent op bokt!!

ik moet helaas wel bekennen dat ik de foto's nog niet echt aangenaam vind om te bekijken, beestje loopt weer gruwelijk over de kop...
neusje moet er veel meer uit,
en zowiezo... beestje is 3,5 jaar oud, die hoeft nog helemaal niet zo te lopen
en de oren geven ook wel aan dat het paard er ook nog niet zo mee eens is
je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, maar psycisch en lichamelijk kan zo'n jong paard dit nog niet aan hoor
dus beter nu even rustig aan als dalijk een paard met een burn-out of een rugprobleem Knipoog

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 11:27

Vind het niet echt een mooi beeld en ga verder helemaal met crossmonster mee Lachen

Verder over die oren.. De mijne heeft zijn oren ook altijd naar achteren staan hoor, altijd al gedaan. En heb hem nu 2 jaar en het lijkt mij onwaarschijnlijk dat hij het niet leuk vind want hij leert snel (lijkt mij dat als hij iets niet leuk vind het ook niet snel zoou opnemen, dat is bij jezelf ook zo...). Ik houd het erbij dat hij gewoon geconcentreerd is (wat mijn instructrice ook zegt btw).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 17:27

Anoukie schreef:
Maar even een vraagje, waarom kwam Corne foto's maken voor op zijn site, je gaat haar toch niet weer te koop zetten Verward ?

nee hoor, Corne zet die op zijn site om te laten zien wat voor dieren hij verkocht heeft

Unity

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 18:48

crossmonster schreef:

ik moet helaas wel bekennen dat ik de foto's nog niet echt aangenaam vind om te bekijken, beestje loopt weer gruwelijk over de kop...
je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, maar psycisch en lichamelijk kan zo'n jong paard dit nog niet aan hoor
dus beter nu even rustig aan als dalijk een paard met een burn-out of een rugprobleem Knipoog

Ook al mee eens!!

En nog 1 aanvullende opmerking.

Misschien scheelt het al in de reacties als je iets minder hoog van de toren blaast.
Hier enkele zinnetjes uit wat willekeurige reacties/topics van jou:

sorry maar ik ga echt niet zomaar op een of andere knol zitten...

ok we shall see.... als je genoeg betaald, wil iedereen je les geven...

mijn ouders gaan dat natuurlijk betalen.... anders had ik nu ook geen 2 keer per week les, en reed die lichte tour amazone mijn paard ook niet 1 keer in de week...

daarom rijd er ook een lichte tour amazone op..

naar een bedrijf toe waar alle bedrijfsauto's van mijn vaders bedrijf worden gedaan

als ik ziek ben, rijd een lichte tour amazone mijn paardje...

ok geld maakt niks uit

mijn vader heeft haar voor meer dan 20.000 euro gekocht, de excate prijs hoeven jullie niet te weten, want dat is persoonlijk.

Met name dingen als, mijn pappa betaald en de lichte tour amazone komen iedere keer weer boven.

Daarmee is het niet vreemd dat veel mensen met behoorlijk wat irritatie op jou reageren.
Als je wat minder opschept, zullen mensen je vriendelijker benaderen!!
(misschien nou je dit zo op een rijtje ziet staan, dat je dit ook begrijpt!!)

En dan kun je zeggen jij en al die mensen zijn jaloers.........
Nee sorry, dat echt niet en ik zou toch zeker niet willen ruilen!!!!

Rijo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:06

Unity"]
[quote="crossmonster schreef:

Ook al mee eens!!

En nog 1 aanvullende opmerking.

Misschien scheelt het al in de reacties als je iets minder hoog van de toren blaast.
Hier enkele zinnetjes uit wat willekeurige reacties/topics van jou:

sorry maar ik ga echt niet zomaar op een of andere knol zitten...

ok we shall see.... als je genoeg betaald, wil iedereen je les geven...

mijn ouders gaan dat natuurlijk betalen.... anders had ik nu ook geen 2 keer per week les, en reed die lichte tour amazone mijn paard ook niet 1 keer in de week...

daarom rijd er ook een lichte tour amazone op..

naar een bedrijf toe waar alle bedrijfsauto's van mijn vaders bedrijf worden gedaan

als ik ziek ben, rijd een lichte tour amazone mijn paardje...

ok geld maakt niks uit

mijn vader heeft haar voor meer dan 20.000 euro gekocht, de excate prijs hoeven jullie niet te weten, want dat is persoonlijk.

Met name dingen als, mijn pappa betaald en de lichte tour amazone komen iedere keer weer boven.

Daarmee is het niet vreemd dat veel mensen met behoorlijk wat irritatie op jou reageren.
Als je wat minder opschept, zullen mensen je vriendelijker benaderen!!
(misschien nou je dit zo op een rijtje ziet staan, dat je dit ook begrijpt!!)

En dan kun je zeggen jij en al die mensen zijn jaloers.........
Nee sorry, dat echt niet en ik zou toch zeker niet willen ruilen!!!!
[/quote]

Sorry, maar oude koeien uit de sloot vissen heeft geen zin. Zij heeft haar excuses aangeboden en haar eerste bericht die ze geplaatst heeft daarin staat dat vermeld.

Ze begint weer opnieuw. Kan jij daar misschien rekening meehouden en haar dan niet opnieuw op de punten wijzen.

Excuses zijn excuses en meer kan ze ook niet doen.

Sorry dat ik dit misschien zo bot plaats, maar vond dat dit even gezegd moest worden.

gr

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:13

ok, geheel offtopic, maar ik ben het met Makhali eens.

Ik heb in het verleden met Rockey gepbt over haar gedrag, houding, uitspraken hier op Bokt. Ze geeft in haar eerste post duidelijk aan zich te willen verontschuldigen. Zij heeft de eerste stap gezet, en nu is het aan ons om haar de kans te geven te bewijzen dat ze kan bokken op een accepteerbare manier.

Ga dan niet terug hakken op de eerder fouten die ze gemaakt heeft, imo lok je zo weer het een en het ander uit. En da's nergens voor nodig.

Unity

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:33

Oh, sorry, heb nl niet het hele topic gelezen.
Ben zomaar ergens binnen komen vallen. Had wel al wat eerdere topics gelezen en me daar aan geergerd.
Heb dus ook over het hoofd gezien dat er een excuus van rockeys kant was gekomen.

Bij deze is dus een excuus van mij op zn plaats!!![/b]

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:44

Mooi beestje om te zien. Zou van voor wat meer lengte willen zien denk ik. Ze loopt nogal kort erop van voor.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-04 20:35

Haha! bedankt voor de reacties Haha!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 20:39

Ook ik heb wat met Rockey gepbd Knipoog en haar ook gevraagd weer actief mee te doen op Bokt en nieuwe foto's te plaatsen. Ik heb haar in pb's en in topics ook heel duidelijk gezegd hoe ik over haar houding dacht, maar als zij bereid is om opnieuw te beginnen en dan op een normale manier, vind ik dat wij dat ook moeten doen Lachen.

Vonneke, bedankt, ik vroeg het me al even af Lachen.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-04 21:56

haha ja ik ben weer opnieuw begonnen, en heb een nieuwe frisse start gemaakt Knipoog maar corne zou ze op de website zetten, en dan bij referentie's, niet bij tekoop, cacharel gaat voorlopig nog niet weg hoor , ik moet er nu nog niet aan denken haha....

ik ben trouwens weer even idols kijken Tong uitsteken

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 00:25

wat kijk je boos Schijnheilig
maare, wel erug mooi paard zeg!

Anouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 03:01

Ik vind het een leuk paard om te zien, maar als ik zijn leeftijd erbij hoor, denk ik niet dat je er nog lang van kan genieten als je zo doorgaat. Het paard is veeeeel te jong om al in deze houding te lopen. Dat kan ze geestelijk en lichamelijk helemaal nog niet aan. Laat een jong paard jong zijn en begin met de basis. Laag en rond naar beneden zodat je paard de kans krijgt om haar rug sterk te krijgen. Ik vind dit niet kunnen en je instructrice zou beter moeten weten....

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 08:11

Die oren zo is imo pure concetratie op de ruiter van het paard. Prima!!. Ik heb al eerder gezegd dat ik liever meer lengte in de hals zie en het neusje eruit......... maar dat is mijn persoonlijke mening. En dat ik het een leuk paard vind wist je al

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-04 21:51

Hoi,
ik merk dat ik al meerdere reacties heb gekregen over de halshouding, ik (wij) beginnen altijd maar LDR, en zodra ze dan goed los laat, stappen we ff tussendoor met lange teugel, en dan gaan we haar oprichten, dat is onze manier van trainen, en dat vind ik zelf een hele fijne methode, en helpt ook goed bij mijn paard.