Voorkant is logisch: daar springen ze op af. Vlooien worden "wakker" door trilling in de grond... En omdat het haar daar wat korter is kunnen ze daar precies bijten en zíe je het daar ook.
kriebelkriebelkriebel
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Chubby schreef:Nope, van maart tot september is het hoogseizoen![]()
Voorkant is logisch: daar springen ze op af. Vlooien worden "wakker" door trilling in de grond... En omdat het haar daar wat korter is kunnen ze daar precies bijten en zíe je het daar ook.
kriebelkriebelkriebel
Ieuwwwww
Jammer dat het dekje wat te groot is maarja ik zou ook eerder gaan voor iets te groot dan te klein
--> ik geloof dat bij zwartbont (bijna) alles staat -->tenminste ik heb nog niks gezien wat er niet bijpaste. OK ik vind bv. geruit enz zelf niet mooi, maar aan het zwartbont ligt t dan niet
Supertje"]
[quote="Chubby schreef:Citaat:Ook heeft hij de laatste tijd iets 'raars'. Als zijn benen erg vies worden, veel zand/grond erop, krijgt hij een soort van rode 'uitslag' op zijn benen, de huid wordt dan echt rood aan de voorkant van zijn pijpbeen
Hebben jullie honden / katten rondlopen bij of in de bak? Het schijnt toch nog regelmatig voor te komen dat rijbakken heerlijke plekken zijn voor vlooienplagen! Vooral als een paard dan wat hariger is dan gemiddeld kan 'ie er nog meer last van hebben...
Zo maar iets wat hierbij in me opkwam
Fonnie schreef:Brrrr mintgroen.Hij ziet er wel schattig uit als kinderpony.
Misschien moet je om te testen of het vlooien zijn zelf even een rondje met opgerolde broekspijpen door de bak rennen??![]()
Of vragen of andere paarden er ook last van hebben
Supertje schreef:Ik ga zo weer even naar de ruitersportzaak, mijn moeder vond dit setje zo leuk staan, dat ik nog een leuk knal-kleurtje uit mag zoeken
Denk dat ik maar voor wegwerkers-oranje of knalgeel ga
Tiko schreef:Jordy blijft een prachttink! En wat is tie toch braaf geworden !
Het setje vind ik persoonlijk niet zo erg mooiHet rijden ziet er verder prima uit, al lijkt het of je af en toe net wat te veel terugwerkt met je handen....
, en als ik daar weer eens mee geconfronteerd word, gaan mijn ellebogen erg ver naar achteren om genoeg contact te houden..... Of bedoel je dat niet? Ik heb bij Jordy trouwens vrijwel nooit erg veel druk, dat kan hij nog steeds slecht hebben. Supertje"]
[quote="Tiko schreef:Jordy blijft een prachttink! En wat is tie toch braaf geworden !
Het setje vind ik persoonlijk niet zo erg mooiHet rijden ziet er verder prima uit, al lijkt het of je af en toe net wat te veel terugwerkt met je handen....
, en als ik daar weer eens mee geconfronteerd word, gaan mijn ellebogen erg ver naar achteren om genoeg contact te houden..... Of bedoel je dat niet? Ik heb bij Jordy trouwens vrijwel nooit erg veel druk, dat kan hij nog steeds slecht hebben.