Misschien een balk in de hoek leggen en dat ze dan overheen aanspringt in galop?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Met Vippie 
gijsenkim schreef:Hihihi die foto van mij is niet publicerend waardig............. maargoed. Moeilijk moment zullen we maar zeggen.......... iemand nog tips voor een paard die standaard verkeerd aanspringt........... en dan heb ik het over dingen die niet in de boekjes staan.. ...alles waar ik vanaf weet heb ik al geprobeerd![]()
En als hij dan 'gedwongen' werd goed verder te galoperen, door bijvoorbeeld erg veel tempo, nam hij zelf het heft in handen. Hij ging dan aan de kletter en werd onbestuurbaar, om vervolgens zelf van hand te veranderen (gaat erg hard dan, die bochten...) in de hoek te changeren, en heel trots verder te galoperen op de andere hand
Celeste schreef:Mooie haf!! Ik weet niet hoe je houding eerder was maar er moet nog steeds wel wat aangewerkt wordenik denk dat het er al veel netter uitziet als je probeert wat meer naar achter te gaan zitten met je boven lichaam
Ik heb dat geleerd door mij schouders een keer naar achter te draaien...

Echt een supermooie merrie met een héél knap koppie en een hele hoop uitstraling: ik ben jaloers!
maar op een aantal foto's zit je wél erg netjes dus het valt allemaal hardstikke mee. Alleen mag je soms ook iets minder centjes zoeken
gijsenkim schreef:Hihihi die foto van mij is niet publicerend waardig............. maargoed. Moeilijk moment zullen we maar zeggen.......... iemand nog tips voor een paard die standaard verkeerd aanspringt........... en dan heb ik het over dingen die niet in de boekjes staan.. ...alles waar ik vanaf weet heb ik al geprobeerd![]()
Hij springt nu al veel vaker goed aan, en als hij niet goed aanspringt wissel ik gewoon van hand
).
. Gaat vast weer lachen worden.