Mooi beessie hoor, wees er maar trots op!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Wouter24 schreef:Ze houd haar rug hol, waardoor haar kont naar achter "staat" bedoel je dat Anoukie?

Misser schreef:Een topje en thermolaarzen? Commentaar over de houding is al gegeven. Maar nog even over het uitstappen (jaja hoort er ook bij) stap je altijd zonder lange teugel uit of is dit voor de foto?
edit: wel grappig dat iedereen haar houding zonder zadel perfect vond en nu opeens niet meer...
). Tica werd helemaal hyper en we gingen toen ook weer in de bak uitstappen.
Het kan natuurlijk toevallig zijn dat het zo op de foto staat, en in dat geval is mijn uitleg natuurlijk onterecht. Je zegt onder een bepaalde foto: "effe instappen" Wanneer ik mijn paarden instap dan rijd ik heel los, heel lang en heel ontspannen. Ik begin niet met "rijden" eer mijn paard met zijn neus op 10 cm van het zand loopt, dan pas neem ik mijn teugels op. Het valt mij de laatste tijd helaas veel op dat mensen nog maar net op hun paard zitten en die teugels opnemen en al beginnen "werken" naar verzameling. Dit heeft misschien nu niets met jou te maken, maar er zijn nog steeds veel mensen die denken dat verzamelen tot stand komt door maar van links naar rechts te trekken in de mond van het paard, en dit vanaf de eerste minuut dat ze op dat paard zitten
Arabieren kunnen dressuren, ondanks de vooroordelen hieromtrent.

marloes-joy schreef:ik vind het een erg leuke pony|! ze ziet er heel erg goed uit!
het enige commetaar dat ik nog wil toevoegen is van de thermoboots..dat kan ech niet meer hoor![]()
Als je je paard leuk optut, moet de ruiter er ook wel een beetje netjes bijzitten!![]()
snap zowiezo niet hoe iemand met die dingen fijn kan rijden![]()