SGW deel 3

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 15:24

SMurfie Lips are sealed als je zelf geen SGW rijd {ik rijd ook geen SGW daar niet van Schijnheilig } New-Forest en Maartjuh rijden al heel wat jaar SGW en die weten wel beter als jou!

Maar trouwens bij die brug op de 2e foto loopt ook zoon soort zandpaadje mocht je die kant ook gewoon op zonder dat je over die brug ging of zo Haha!

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-04 15:24

Haha, jouw paard was degene die mijn vriendin liet zeggen "kijk dat beestje nou eens gaan, al die kracht in dat lijf en hij straalt zoveel plezier uit". Ze liep nog net niet te kwijlen Haha!

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 15:24

Lielle schreef:
En smurfie Lips are sealed die paarden stralen in de cross, zo gelukkig zie je met dressuur maar zelden Haha!

Helemaal mee eens. Mijn pony werd nergens zo gelukkig van als crossen!

Wat een mooie foto's... ik zou willen dat ik nog een keer een cross kon rijden... maarja, mijn paard is totaal ongeschikt en mijn rug is kaduuk Verdrietig
Erg leuk om te zien deze plaatjes!

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 15:28

Je mag wel op mien peerd missouri Haha!

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 16:14

Smurfie, jammer dat je zo'n mening over geeft, je zet je eigen behoorlijk voor l*l aangezien ik zo kan zien dat jij er helemaal NIETS vanaf weet.

Erg mooie foto`s!