Clinic teampenning

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 20:38

Wat cool m te doen... zou et volgens mij nooit durven .. Haha!

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 21:12

echt super leuk! gafe foto's!
Wil ooit ook nog is western gaan rijden...maja... Schijnheilig

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 21:19

Ik denk dat ik met Nicole niet ver zou komen, die is als de dood voor koeien Haha! Die laat zichzelf in een hoek drijven hahaha.

dagami

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 21:26

Nou... ik heb al gezegd hoe ontzettend gaaf ik t vind, maar ik zeg t lekker nog een keer Haha! GAAF!!! Kwijl:~
Dat lijkt me echt heel leuk om ook eens te doen met Mirei Party!!

Yooon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 21:13

Ik heb ook meegedaan was echt superleuk om te doen Haha!
Maar echt heel moeilijk Knipoog

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 21:53

Super Donja!!! Wat een dapper beestje zeg! Zo achter die koeien aan te jagen... En dan kan ik verklappen zonder namen te noemen dat ik een prachtige paintmerrie ken, die niet eens tussen de Slapende Schotse Hooglanders in het natuurgebied door durfde te lopen!!! Hahahahaha...

Kon je een beetje blijven zitten? Als het paard hetv overneemt, dan vlieg je echt van links naar rechts!

Judibo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-04 08:21

joyce B schreef:
Super Donja!!! Wat een dapper beestje zeg! Zo achter die koeien aan te jagen... En dan kan ik verklappen zonder namen te noemen dat ik een prachtige paintmerrie ken, die niet eens tussen de Slapende Schotse Hooglanders in het natuurgebied door durfde te lopen!!! Hahahahaha...

Kon je een beetje blijven zitten? Als het paard hetv overneemt, dan vlieg je echt van links naar rechts!

Schotse hooglanders zien er niet niet echt uit als koeien (voor paarden dan he), dus daar kan ik me iets bij voorstellen hoor....

Dat ze zo heen en weer springen is cutting, teampenning moet je er ook zelf aan rijden en als je dan af en toe de rem kwijt bent (als ze de koe in het vizier had) is dat best lastig, want je drijft de koe dan vaak te ver door. Maar stevig zitten moet je wel, anders zit je er zo naast.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 08:40

Wat gaaaf!! Dit lijkt me echt te gek op te doen! (zo wie zo een stiekume droom van me, om op een 'echt' western paard te mogen rijden...)\Wat ontzettend tof dat je haflinger het zo goed oppakt! (die merrie van mij, zou in een appelflauwte raken van de stress Knipoog )