Arabieren zijn driftkikkers?!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

araber

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 18:55

ik had dat ook met mijn arabier, geen zadel paste omdat ze te smal was van voren en daardoor het zadel op dr schouder lag, en ze daar last van het is echt verschikkleijk moeilijk een beetje passend zadel te vinden, weet neit een of een op maat gemaakt zadel zou kunnen passen weet wel dat what helemaal niks paste

araber

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 18:55

leuke foto;s trouwens even vergeten te zeggen, ze loop wel wat diep vindt ik maar goed ze is jong en net onder het zadel

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-04 20:24

Sabiy schreef:
Tica ziet er super uit hoor, ze wordt echt steeds mooier. En zo te zien pakt ze het rijden ook goed op, je hebt een lekker wijffie uit Zweden gehaald hoor, be proud !!!

Bedankt! Ja, we zijn heel blij met haar Lovers

We starten nog niet met haar, maar dat zal dit jaar gebeuren. Op enkele foto's loopt ze inderdaad te diep, maar dat komt wel goed Knipoog

moes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 20:34

Bent het wel met lars eens, ze loopt iets onder de loodlijn, maar goed ze is nog jong he? Verder loopt ze super netjes!

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 20:35

leuk beest zeg!

idd soms te diep, maar ziet er verder goed uit! Lachen

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-04 20:48

TicaTakTor schreef:
HalloW daar ben ik dan, het nichtje van Wing --> Kajan!

Hier zie je mij dus rijden op Tiek*, zonder zadel.. Met zadel ging namelijk niet zo lekker en de vorige avond lukte het zonder zadel ook beter...!
En dan nu lekker foto's maken, Wingkie heeft onder tussen een hele collectie van mij en Tiek.. Cheese!
Zal snel ook foto's van jou maken ALS je mag rijden.. Ze heeft namelijk de regel van de dokter verbroken!

Ben weer helemaal terug in de paarden.. Het gaat volgens Wing erg goed met mij en Tiek, dus waarschijnlijk, als alles goed gaat, ga ik met haar starten.. Lachen

Groetjes, Kajan!

Ja, had over jouw bericht heen gelezen Bloos!

Even een nieuwe zadel laten aanmeten en je bent klaar voor de wedstrijden! OK dan!

sousiewousie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 21:18

Ik heb mensen netter zien zitten eerlijk gezegt. ik vind die benen opgetrokken niet echt een fraai gezicht. voor de rest vind ik het een leuke arabier.

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 21:28

ahh dat gebeure van 'te weinig ruimte met zadel' had ik in het begin ook met mijn pony. Toen heb ik daarna een wintec pro (dressuurzadel) gekocht, en mijn pony liep opeens super!! en het ziet er netjes uit hoor, alleen op sommige foto's looptie ietjes te diep ja, maar waarom je titel 'driftkikkertjes'? tenminste, dan heeft mijn arab ook het verkeerde karakter Haha!

Ik weet niet of jou arab ook vrij moeilijk na geeflijk te rijden is, dat is mijn pony in ieder geval wel, maar met zo'n jong beestje zou ik zeker zo door gaan!! (er natuurlijk wel op letten dat ze niet te diep gaat lopen Knipoog)

Bayan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 21:39

echt erg knap dat je zonder zadel wilt rijden hoor!
mijn complimenten
je zit trouwens wel erg goed en stevig zonder zadel, alleen zien dat ze niet te diep loopt

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 22:08

cuwl! ja arabiertjes kunnen soms wel rustig zijn als ze er zin in hebbe Bloos
maar die van mij zit niet zo lekker//beetje hoge schoft Scheve mond hahah Tong uitsteken

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-04 22:40

Assiej, Tica is heel licht in de mond en makkelijk aan nagevelijk te rijden. Ze heeft inderdaad de neiging om wat te diep te lopen, maar dan geven we gelijk been.

Ze is lekker rond en vrij breed (weinig schoft), dus dat zit heerlijk Knipoog

stofvlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 11:50

Pff ja... ik kon ook heel moeilijk een zadel vinden die paste... Maar ziet er goed uit:)
Heeeel mooi paardje

Leonie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 12:03

Youko schreef:
Hihi, dan is de mijne een Nep-Arabier Haha!

Mijn nichtje rijdt trouwens op haar, ik kan door een val op mijn stuitje een maand niet rijden

Het zit jou ook lekker mee he. Het lijkt me verschrikkelijk om iemand zo lekker te zien rijden en je kan zelf niet.

Een puntje van kritiek. Probeer het neusje er iets meer uit te rijden, maar dat zal je zelf ook wel weten.

PS Als jullie nog een beetje hulp nodig hebben. Vind het helemaal niet erg om te helpen hoor Knipoog

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-04 20:11

Leonie_M"]
[quote="Youko schreef:
Hihi, dan is de mijne een Nep-Arabier Haha!

Mijn nichtje rijdt trouwens op haar, ik kan door een val op mijn stuitje een maand niet rijden

Het zit jou ook lekker mee he. Het lijkt me verschrikkelijk om iemand zo lekker te zien rijden en je kan zelf niet.

Een puntje van kritiek. Probeer het neusje er iets meer uit te rijden, maar dat zal je zelf ook wel weten.

PS Als jullie nog een beetje hulp nodig hebben. Vind het helemaal niet erg om te helpen hoor Knipoog
[/quote]

Tips zijn altijd welkom Knipoog

Het kriebelt inderdaad, ik ben er al een keer illegaal op gaan zitten Schijnheilig . Bedankt voor je aanbod, hulp is altijd welkom OK dan!

TicaTakTor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 21:07

Hallo AllemaaL!

Bedankt voor jullie reactie.. Ik weet het, af en toe loopt ze wat te diep.. But we're working on it...!
Zonder zadel is tog wel lastig rijden hoor, eerlijk gezegd. Naast het rijden moet je ook nog opletten of je er niet afglijd... Moeilijk klus!

Sousiewousie, probeer jij het maar eens zelf. En kom maar een met FRAAIE FOTO'S..! Wacht met spanning.. Clown

KLaar voor de wedstrijden, Wing? wil nog ff heel veel oefen hoor Haha!

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-04 22:18

TicaTakTor schreef:
Hallo AllemaaL!

Bedankt voor jullie reactie.. Ik weet het, af en toe loopt ze wat te diep.. But we're working on it...!
Zonder zadel is tog wel lastig rijden hoor, eerlijk gezegd. Naast het rijden moet je ook nog opletten of je er niet afglijd... Moeilijk klus!

Sousiewousie, probeer jij het maar eens zelf. En kom maar een met FRAAIE FOTO'S..! Wacht met spanning.. Clown

KLaar voor de wedstrijden, Wing? wil nog ff heel veel oefen hoor Haha!

Hihi, ik ben er klaar voor, maar JIJ bent degene die moet rijden Haha!. Dit jaar gaat het er toch van komen hè! Zal wat lessen voor je proberen in te lassen met Ingrid

SophieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 06:58

Wauw, flitsend! Als je op wedstrijd gaat kom ik een keertje kijken. Haha je moet 'ns op de Rotterdamse starten, lachen joh.

sousiewousie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 18:49

[quote="TicaTakTor"]Hallo AllemaaL

proberen hoef ik niet meer want ik rijd elke dag zonder zadel Verward
foto's zullen binnenkort bij HAW staan
en aan je reactie te zien is wel te merken dat je jezelf heel goed vind Clown

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 20:51

sousiewousie"]
[quote="TicaTakTor schreef:
Hallo AllemaaL

waarom geef jij overal zo'n irri opmerkingen sousiewousie Rolleyes Lips are sealed

ik vind dat ze zonder zadel echt heel netjes zit!
ook erg leuk paardje is het!
op foto 5,die vos op de achtergrond lijkt op mickey

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-04 21:04

sousiewousie"]
[quote="TicaTakTor schreef:
Hallo AllemaaL

Nou, dan houden we dat in de gaten Knipoog
Enne, waar haal je uit dat zij zich heel goed vindt? Integendeel zelfs Verward
Je opmerkingen mag je wel wat zachter overbrengen en met onderbouwingen graag, kunnen we daar teminste ook aan werken

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-04 21:04

Sovy schreef:
Wauw, flitsend! Als je op wedstrijd gaat kom ik een keertje kijken. Haha je moet 'ns op de Rotterdamse starten, lachen joh.

Haha, dat willen we wel, fijne bak daarzo Knipoog

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 21:08

mooi beestje zeg! af en toe heeft ze haar benen heel erg opgetrokken, dan glij je er juist sneller af...

SophieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 21:14

Youko"]
[quote="Sovy schreef:

Haha, dat willen we wel, fijne bak daarzo Knipoog
[/quote]

Maar ook lekker rustig, ik was er vaak de enige in m'n rubriek! Weinig competitie Knipoog , maar wel goed om te oefenen.
Maar als je hier in de buurt start met Tica, geef dan een gil, dan kom ik langs!

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-04 21:33

Dat zal ik doen! Start je nu nog?

SophieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 12:53

Nee, ik ben rijpaardloos op het moment. Over twee jaar ben ik je concurrent Knipoog