Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Sabiy schreef:Tica ziet er super uit hoor, ze wordt echt steeds mooier. En zo te zien pakt ze het rijden ook goed op, je hebt een lekker wijffie uit Zweden gehaald hoor, be proud !!!

TicaTakTor schreef:HalloW daar ben ik dan, het nichtje van Wing --> Kajan!
Hier zie je mij dus rijden op Tiek*, zonder zadel.. Met zadel ging namelijk niet zo lekker en de vorige avond lukte het zonder zadel ook beter...!
En dan nu lekker foto's maken, Wingkie heeft onder tussen een hele collectie van mij en Tiek..![]()
Zal snel ook foto's van jou maken ALS je mag rijden.. Ze heeft namelijk de regel van de dokter verbroken!
Ben weer helemaal terug in de paarden.. Het gaat volgens Wing erg goed met mij en Tiek, dus waarschijnlijk, als alles goed gaat, ga ik met haar starten..![]()
Groetjes, Kajan!

) Youko schreef:Hihi, dan is de mijne een Nep-Arabier![]()
Mijn nichtje rijdt trouwens op haar, ik kan door een val op mijn stuitje een maand niet rijden![]()

Leonie_M"]
[quote="Youko schreef:Hihi, dan is de mijne een Nep-Arabier![]()
Mijn nichtje rijdt trouwens op haar, ik kan door een val op mijn stuitje een maand niet rijden![]()

. Bedankt voor je aanbod, hulp is altijd welkom

TicaTakTor schreef:Hallo AllemaaL!
Bedankt voor jullie reactie.. Ik weet het, af en toe loopt ze wat te diep.. But we're working on it...!
Zonder zadel is tog wel lastig rijden hoor, eerlijk gezegd. Naast het rijden moet je ook nog opletten of je er niet afglijd... Moeilijk klus!
Sousiewousie, probeer jij het maar eens zelf. En kom maar een met FRAAIE FOTO'S..! Wacht met spanning..![]()
KLaar voor de wedstrijden, Wing? wil nog ff heel veel oefen hoor
. Dit jaar gaat het er toch van komen hè! Zal wat lessen voor je proberen in te lassen met Ingrid
sousiewousie"]
[quote="TicaTakTor schreef:Hallo AllemaaL
Sousiewousie, probeer jij het maar eens zelf. En kom maar een met FRAAIE FOTO'S..! Wacht met spanning..![]()
proberen hoef ik niet meer want ik rijd elke dag zonder zadel![]()
foto's zullen binnenkort bij HAW staan![]()
en aan je reactie te zien is wel te merken dat je jezelf heel goed vind![]()

sousiewousie"]
[quote="TicaTakTor schreef:Hallo AllemaaL
proberen hoef ik niet meer want ik rijd elke dag zonder zadel![]()
foto's zullen binnenkort bij HAW staan![]()
en aan je reactie te zien is wel te merken dat je jezelf heel goed vind![]()
Youko"]
[quote="Sovy schreef:Wauw, flitsend! Als je op wedstrijd gaat kom ik een keertje kijken. Haha je moet 'ns op de Rotterdamse starten, lachen joh.

, maar wel goed om te oefenen.